Tallink Silja risteilyn peruminen
Onko joku perunut jo maksetun risteilyn viime aikoina ja saanut rahat takaisin (miinus mahdollinen peruutuskulu)? Kauanko kesti saada rahat? Mä olen perunut kolmisen viikkoa sitten nettilomakkeen kautta eikä rahoja vieläkään ole palautettu.
Kommentit (7)
Höpö höpö, koko reitti on lopetettu.
mulle soitettiin sieltä ja kysyttiin haluanko hinnan takasin tai jonkun lahjakortin. olin siirtänyt matkan jo aikaisemmin netissä mutta tieto ei ollut välittynyt heille. olisko ollut ruuhkaa.
se nettilomake systeemi ei ilmeisesti toimi, yritin parikin kertaa eikä onnistunut. soittivat sieltä ja siirsin matkan.
Minä siirsin 12.4. suunnitellun matkan syksylle nettilomakkeen kautta viime viikolla. Meni n. 10 minuuttia lomakkeen lähetyksestä, kun sain vahvistuksen spostiin että siirto onnistui. Juuri sillä hetkellä nettilomake tuntui ainakin toimivan parhaiten, puhelimella en päässyt läpi ollenkaan. Mutta tässä oli tosiaan kyse matkan siirtämisestä, ei peruuttamisesta ja rahojen takaisin saamisesta.. Voitolle jäin kumminkin, mulla oli matka varattuna keskelle viikkoa, mutta nyt sain siirrettyä viikonloppulähdölle joka on paljon kalliimpi :)
minun käsityksen mukaan matka tuli siirtää samalle viikonpäivälle jotta se olisi samanhintainen, onhan ne voinut muuttaa sääntöä..
Kyllä sen saa perua, kuluja tulee 10 euroa. En ala sitoutua lahjakortilla mihinkään mahdolliseen tulevaan matkaan kun ei tiedä onko sellaiseen sitten myöhemmin kiinnostusta.
Mutta ei rahoja näytä kovin helposti kuuluvan takaisin.
Ap
En perunut. Huomenna lähdetään koko perhe ruotsin risteilylle. Nyt kivempi matkustaa kun laivallakin väljempää.