Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai minä en saisi käyttää helmikuussa ostamaani hengityssuojaimia, kun muuten niitä ei riitä terveydenhuoltohenkillkunnalle

Vierailija
01.04.2020 |

Häh? Eihän kukaan sairaanhoitaja tule minulta suojainta hakemaan, totta kai minä ne itse käytän, ne jää muuten käyttämättä.

Noi maskijutut menee ihan övereiksi mediassa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tietenkään et saa käyttää.

Vierailija
2/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ne itsekkäimmät hamsterit erottuu kadulla.

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on itse tehty hepa suodin naamarissa, niin arvostan. Tuommoisia hamstraajia en.

Zinc

Vierailija
4/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hoitaja, saako itse ostamaansa hengityssuojainta käyttää työ- tai vapaa-aikana? Vai onko jotenkin itsekästä?

Vierailija
5/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joilla on itse tehty hepa suodin naamarissa, niin arvostan. Tuommoisia hamstraajia en.

Zinc

Se että olen tilannut yhden tuotepaketin Puuilosta helmikuussa ei ole minkään tason "hamstrausta", jos olisin ostanut samoja viisi, se olisi.

Idiootti.

Vierailija
6/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei ap kiinnosta sinunkaan maskien käyttö tai käyttämättömyytesi.

Vierailija
7/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Lisäksi pitäisi hurrata jos tilannetta pyritään korjaamaan jälkijunassa 10 kertaiseen hintaan. Putinkin on tästä kateellinen.

Vierailija
8/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei ap kiinnosta sinunkaan maskien käyttö tai käyttämättömyytesi.

Niinhän sitä luulisi.

Aina kuitenkin joku "asiantuntija" määkii jossain asiasta. Ihan kuin kansalaisen omistama suojainen olisi jotenkin pois sairaanhoidosta.

Jumalaare, ei hoitajille maskeja rautakaupoista kai hommata.

Vierailija
9/9 |
01.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Minäkin ostin helmikuussa 9 kpl ffp3 suojaimia rautakaupasta nelihenkiselle perheelle varuiksi. Käytän niitä kyllä remonttihommissakin kesällä, oletuksena oli että pääsen mökille. En usko että HUS niitä yksitellen rautakaupoista hankki.

En vielä katso suojaimia välttämättömäksi, vaan säästän niitä pahempaan, esim. päivystykseen lähtöä varten. Tai jos tilanne menee tosi pahaksi, niin kaupassa 2 viikon välein suojan kanssa.

Meillä on myös yksi iso käsidesi helmikuussa Tokmannilta ostettuna, sekä jokaiselle oma pieni taskupullo. Saman verran on ollut ennen koronaakin, mitta ilmeisesti nyt sitten tämäkin on hamstrausta. Kehtasin myös hakea omat reseptilääkkeeni apteekista ennen kuin ne loppuivat, olisi varmaan pitänyt olla ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä