Upouusi odottaja ilmoittautuu :))
Aurinkoista kevättä kaikille masukkaille!
Olen juuri edellispäivänä tehnyt plussatestin, ja olo on euforinen :)) Tämä tuore tulokas on meille kolmas. Esikoinen täytti juuri 3v ja kuopus on 1v4kk, joten menoa riittää jahka tämä kolmaskin maailmaan ehtii. Nettilaskurin mukaan laskettuaika olisi 5.3.07. Huh, onpa taas jännittävää. Aina se on yhtä ihmeellistä..vaikka niitä raskauksia on jo kaksi takana. Toisaalta tästä haluan nauttia " täysillä" , koska tiedän tämän olevan viimeinen raskauteni. Mutta uskomatonta ja ihanaa tämä on!!!
T. Caius rv 4+4 :))))
Kommentit (7)
Heippa.
Kylläpä meitä maaliskuulaisiakin alkaa tänne ilmaantumaan. Sunnuntaina testattu ja tiistaina uudestaa ja viiva vaan vahvistuu.
La näyttäisi olevan 5.3.
Oireina vain masun turvotus ja painon tunne. Mutta eipähän noita viikkojakaan ole kuin 4+4.
Elokuussa sitten alkuraskauden ultraan että näkee onko siellä eloa :)
Mieheni oli jo varma asiasta, että olen raskaana ennen juhannusta ja hän on aina ollut oikeassa.
4 lapsi tulossa. Tiedän tämän olevan viimeinen raskauteni jos kaikki menee hyvin joten aion nauttia loppuun asti :)
Hyviä odotus hetkiä meille maaliskuussa la. oleville ja muillekin .)
Hyvää kesän jatkoa
meille odotetaan ensimmäistä yhteistä (ja mulle muutenkin ensimmäistä) myös maaliskuuksi. la lienee 6.3.
Tarkennuksena vielä, että mulle laskurit on arvioinut la:n olevan 25.2, mutta ainahan se johonkin suuntaan muuttuu...
Tässä myöskin varovasti kurkistelen ja riemusta kiljahdellen hypähdän tänne odotuspuolelle. Olen onnesta soikeana, sillä lopultakin sain plussan testistä! Esikoinen on 1v 4kk ja hänen syntymästään saakka ollaan toista toivottu, nyt lopultakin - tänä aamuna pahoinvoinniltani ja muutaman päivän etomisen sekä vatsan turpoamisen jälkeen - uskaltauduin tekemään testin, vaikka kp onkin vasta 26/28-31, ja onnekseni se testi oli sitten positiivinen. Pelkäsin kuollakseni, että nämä oireet ovat vain " oireita" , joita kroppa teettää toivon kipinöissään. Mutta tunne on tuttu kahden vuoden takaa, silloin tosin oltiin pari viikkoa nykyistä aikataulua edellä.
Maalismammojen -pinoa ei näemmä vielä löytynyt, mutta kasaudun sitten tähän nippuun ja aletaan pinoutumaan jahka saadaan hieman enemmän porukkaa kasaan!!
Toivottavasti meidän kaikkien vauvoilla on tarrasukat mukana :))) Kirjoittelemisiin!
-neet, 02/05 ja rv 3+5 ( <- näyttää numeroina jo niin epätodelliselta!! :))
Testasin plussan tuossa maanantaina ja laskurin mukaan la olisi 4.3.2007.
Jostain syystä kyllä kovasti pelottaa, että kaikki ei ole kunnossa ja sentakia olisikin tarkoitus alkuraskauden ultraan mennä heinäkuussa, katsomaan, josko siellä masussa oikeasti on elämää.
Esikoisesta, joka nyt jo 3v9kk (edellisestä liitostani), ei ollut mitään tälläisiä tuntemuksia tai pelkoja. Asiaan tietenkin voi vaikuttaa sekin, että tyttöä tehtiin vuoden verran ja tämä toinen sai alkunsa ihan ensiyrityksellä, vaikka pitkään yritykseen olinkin asennoitunut :)
tiistaina plussasin, eikä voi vieläkään uskoa todeksi :)
Ninnukka rv 5 (suurinpiirtein)
Ihanaa kesää kaikille!!
Täällä toinen upouusi, vaikken vielä asiaa todeksi uskokaan. Tein ekan plussatestin maanantaina 19.6 kun menkat oli noin kolme päivää myöhässä. Toisen kotitestin tein torstaina 22.6, ja kun sekin näytti plussaa niin osasin varautua alkoholittomaan juhannukseen. Eilen kävin vielä verikokeessa varmistamassa asian, ja kun viime viikosta asti olen käynyt kurkkimassa täällä palstalla, päätin nyt uskaltautua mukaan. Mutta varmasti uskon raskauteni vasta kun näen että masussa on oikea sikiö, siihen asti täytyy vain toivoa parasta! Onnittelut sinulle ja muillekin odottajille!