Miten vältän nenään valumasta tuulisessa ja viileässä säässä
Ulkoilua tuulessa ja viileessä —> nenu valuu hieman —-> murhaavia katseita
Miten tän vältät?
Kommentit (19)
Ei sitä voi välttää. Minäkään en kehtaa nyt kaupassa käydä, kun nenä valuu aina. Varsinkin lämpötilan vaihtelut saavat sen vuotamaan, mutta myös mausteiset ruuat ja imuroiminen. Ei mulla allergiaa ole, mutta nenä tiputtaa jatkuvasti.
Pistä maski. Jos tipahtaa, niin ei putoa maahan asti.
Eiköhän jokainen järkevä ihminen ymmärrä, että nenä voi valua ilman, että on mitään sen kummempaa tautia. Yritä siis vain jättää katseet omaan arvoonsa. Nenän voi tietenkin myös niistää. ;)
Teipatkaa se nenä naamaan kiinni niin ei valu.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä voi välttää. Minäkään en kehtaa nyt kaupassa käydä, kun nenä valuu aina. Varsinkin lämpötilan vaihtelut saavat sen vuotamaan, mutta myös mausteiset ruuat ja imuroiminen. Ei mulla allergiaa ole, mutta nenä tiputtaa jatkuvasti.
Mulla on sama, siis mausteiset ruoat. Vähän noloa syödä ravintolassa...Mistähän se johtuu? Parannuskeinoa?
Vierailija kirjoitti:
Valuuko se nenä leukaan asti.
Ketamiini hevosennukutuslääke övereissä valuu lattiaan asti.
Mä niistä just ennen kauppaan menoa kunnolla
Lenkkeily pitäisi kieltää koska urheillesssä hengästyy, valuu räkä jne
Epidemiaalueilla tulisi sallia vain kävely
Itse niistän monta kertaa lenkin aikana nenäliinaan, katson kyllä ettei edessä tai takana kulje ihmisiä, samoin kauppaan mennessä niistän pihalla, pyörällä kun kuljen niin pakko on, muitten katseita en ole vilkuillut.
Vierailija kirjoitti:
Vasomotorinen nuha
https://www.nuhanena.com/vasomotorinen-nuha/
Mitä toi hourii polyypeista? Ei mulla oo rööreissä polyyppeja vaikka nokka vuotaa. On meinaan tähystetty nenän kautta nielua ja sain kehuja erittäin siisteistä limakalvoista.
Mun iso koira aivastelee usein kun nuuhkii paljon. Ihmiset säikähtävät kun pärskäisee. Luulevat että minä aivastan.
Kurkkuun vedät klimpin ja sitten nenäliinaan se . Ei niistää kannata räkää menee aina poskionteloihin.
Nenä tippasee mullakin kylmästä ja tuulesta johtuen. Ei siihen muuta vaihtoehtoa ole kuin nykyisellään kurvata nurkantaakse niistämään, tai hankkia kyyti kauppaan.
Olen tähän asti elänyt siinä laa-laa-maassa, että muita ihmisiä ei mun tekemiset kiinnosta hittojakaan. Nyt näkyy niistäminenkin kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Itse niistän monta kertaa lenkin aikana nenäliinaan, katson kyllä ettei edessä tai takana kulje ihmisiä, samoin kauppaan mennessä niistän pihalla, pyörällä kun kuljen niin pakko on, muitten katseita en ole vilkuillut.
Nykyään julkista niistämistä pitää varoa kuin pieremistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään julkista niistämistä pitää varoa kuin pieremistä.
Onneksi on kesä tulossa. Mulla niiskututtaa vain kylmempinä aikoina.
Minä laitan äitin tamponeja nenään ja peppuun.
Zinc