Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö vielä kampaajalla?

Vierailija
29.03.2020 |

Miten hiusasiat hoituu. Väri, leikkaus, permis? Itse en enää uskalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi tiistaille aika, mutta aion perua sen.

Vierailija
2/8 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn liian harvoin, noin 1-2 kertaa vuodessa, joten en nyt ollut menossa noin puoleen vuoteen muutenkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat korostavat instassa, että "älä tule sairaana", mutta kuka pystyy takamaan ettei usein yrittäjänä  vuokratuolilla työskentelevällä kampaajalla, jolla saattaa olla kymmeniä asiakkaita päivittäin, ole sairastunut Covid-19? Oireetonkin levittää tautia ympäriinsä. Joten hiukset saavat nyt rehottaa ja harmaat tulla esiin. Leikkaan ja värjään itse mikäli alkaa näyttää tosi pahalta, ehkäpä loppuvuodesta uskaltaudun kampaajan tuolille mikäli olen hengissä...

Vierailija
4/8 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt varmaan ykkösasia elämässä oo tällä hetkellä

Vierailija
5/8 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin olisi kerrankin aikaa käydä kampaajalla. Pitkien hiusten leikkaus ja värjäys ei onnistu työpäivän aikana ja viikonloppuisin on vielä kalliimpaa kuin arkena.

Mutta lykkään ja elän tämän reuhkan kanssa vielä.

Vierailija
6/8 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kävi trimmauttamassa tukkansa.

Parturi desinfioi tuolin ja kaikki paikat, mihin edellinen asiakas oli voinut koskea. Ja tietenkin hän pesi kätensä ja vaihtoi uusiin sakset ja kammat, minkä he normaalistikin tekevät.

Ei kampaajalla ole sen suurempi riski saada koronatartuntaa kuin muuallakaan.

Vierailija
7/8 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Muutenkin olen viime aikoina leikannut pitkien hiusteni latvat itse ja värjäyksen hoidan itse myös. Miehen hiukset ajetaan hetkellisesti koneella lyhyeksi.

Vierailija
8/8 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin ja tasasin itse vanhasta muistista. Opiskelijavuosina opiskelin netistä perusohjeet, ja leikkasin aikoinaan pyynnöstä muutaman kerran kaverienkin hiuksia ystävänpalveluksena.

Jos itse leikkaa, niin oikeasti pitkien (lapaluihin ulottuvien) hiusten kerrostus tai vastaavasti noin leuan alle tulevan polkan leikkaaminen on helpointa. Älä ala yksin tasaamaan hieman niskan ja olkapäiden alapuolella roikkuvia hiuksia - niskahiuksia on tällöin todella vaikeaa saada tasaisiksi kun käsi ei taivu taakse yhtä hyvin vaakatasoon.

Ja ensin vähemmän, sitten enemmän. Jos on ekan kerran liikkeellä, niin luultavimmin ekan kierroksen jälkeen näyttää siltä, että pitää korjata ja ottaa vähän lisää, ja vähän lisää.  Keittiösakset riittää, kunhan eivät ole tylsimmästä päästä. Pyyhettä olkapäille tai pyykkiin menevät vaatteet päälle - hiuksia on operaation jälkeen meinaan joka paikassa.