Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä luovun elämästä!

Vierailija
28.03.2020 |

Ei tästä tule yhtään mitään, vuosikausia kaikenlaisia kipuja ja oireita, niin fyysisiä kuin psyykkisiä eikä terveydenhoitoa kiinnosta paljoakaan, yksin saa olla joten antaa olla ja kuo llaan pois! Lisäksi en ymmärrä omasta terveydestäni yhtään mitään joten moni oire jää piiloon ja muhimaan ja olen entistä kipeämpi joten ansaitsenkin kuo la pois kun ole n niin tyhmä ja jälkeenjäännyt ettei minun kaltaisen kuulu olla elossa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siinä on ymmärtämistä? Oire jää piiloon? Onko vaikea tuoda esiin, jos vaikka jalkaa sattuu tai nielussa on peitteet? Sitten menee lääkäriin ja se tutkitaan, labroilla näkee onko vikaa, ja ei siinä ole itsellä mtn ymmärtämistä. Eri asia sit on saako ees silmin nähtäviin oireisiin tai häikkiin apua kun menee arvauskeskukseen.

Vierailija
2/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siinä on ymmärtämistä? Oire jää piiloon? Onko vaikea tuoda esiin, jos vaikka jalkaa sattuu tai nielussa on peitteet? Sitten menee lääkäriin ja se tutkitaan, labroilla näkee onko vikaa, ja ei siinä ole itsellä mtn ymmärtämistä. Eri asia sit on saako ees silmin nähtäviin oireisiin tai häikkiin apua kun menee arvauskeskukseen.

Minä olen tyhmä enkä tajua kaikkia oireita enkä myöskään osaa lääkärille selittää oireita tai muista, joo en muista koska olen tyhmä ja sitten taas en tiedä aivan sama minun pitää k lla pois.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile, mene kirkkoon. 

Vierailija
4/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä ole jälkeenjäänyt ja tyhmä ja vaikka olisit ei se ole syy kuolla pois.

Vierailija
5/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin ehdotettiin, että mikset lukisi lääkäriksi ! 

Zinc

En millään jaksaisi, kun sen takia olen maksanut veroja, että joku muu lukisi lääkäriksi.

Vierailija
6/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sä ole jälkeenjäänyt ja tyhmä ja vaikka olisit ei se ole syy kuolla pois.

No kun en minä saa kun vahinkoa itselleni aikaan kun olen näin tyhmä, ainut asia mitä tajuan on noudattaa koronaan liittyviä ohjeita ja rajoituksia mutta muuten minä tyrin elämässä 24/7/365 ja ja se elämä menee joka päivä pahempaan suuntaan kun olen näin tyhmä.

ap

Vierailija
7/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikki voi lääkärille mennessä kirjoittaa oireet ja kysymykset. ei niitä kaikkia muista,minä ainakaan.

Vierailija
8/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen totaalisen pas ka ihminen tai korjaan minä en ansaitse olla ihminen, pelkkä jälkeenjäännyt ka sa pa skaa!!! TÄysin vammmanen luuseri.

ap

Vierailija
9/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tyhmä, mikään ei voi sinua auttaa. Sairaanakin voi elää, mutta tyhmyydestä ei voi parantua.

Vierailija
10/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. kukaan ihminen ei ole kuvailemasi.olet itse antanut itsesi ymmärtää  väärin.Jokainen ihminen on ihme.

Vierailija
11/12 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun kuulu olla olemassa, syntymäni oli täysi virhe. Vien vain turhaa tilaa täällä ja olen pelkäksi vaivaksi.

ap

Vierailija
12/12 |
29.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Sinulla on levy päällä.

Jumala on antanut Sinun syntyä ja tarkoituksen elämään.

Sinä olet rakastettava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän