Mikä oli miehen salaisuus?
Virittelin seurustelua erään miehen kanssa, mutta koko juttu haihtui olemasta sen vuoksi, ettemme olleet samaa mieltä kovinkaan monesta asiasta, vähiten seksistä.
Ensimmäiset viikot mies esitti herrasmiestä, joka kunnioittaa naista eikä pyri tämän kanssa suudelmaa kummoisempaan, ennen kuin tuntee tämän paremmin. (Hän siis kirjaimellisesti sanoi: "Minä olen herrasmies ja kunnioitan naista, joten...") Ennen pitkää hän oli valmis suostumaan seksiin, mutta ehdottomasti ilman kondomia. Hän ei sietänyt kondomien tuntua eikä materiaalia. Kun minä kieltäydyin seksistä ilman kondomia, hän alkoi kinuta sitä ja uhrautui. Suhteenalku loppui tähän ja moneen muuhun ristiriitaan.
Mielenkiintoista oli se, että miehen kylpyhuoneen peilikaapissa oli puolihuolimattomasti peiteltynä kanneton rasia, jossa oli ainakin kolmekymmentä kondomia monta eri merkkiä, useimmat erikoisvahvoja. Olin muutaman viikon poissa ja uteliaasti katsoin varastoa uudelleen, ja värimaailmasta päätellen vaihtuvuutta oli ollut. Kysymykseen mies vastasi, että yksi hänen kavereistaan käytti hänen asuntoaan päiväsaikaan rakastajattarensa kanssa.
Voihan tuokin selitys olla totta, mutta jäi sellainen tunne, ettei ollut. Millaisia selityksiä teille tulee mieleen? Millaiseen käyttöön tuo kortsuvarasto oli tarkoitettu? Vesi-ilmapalloiksi? Roolileikkeihin avaruusolioiden kanssa? Nyt olisi mielikuvitukselle - tai kokemuksen äänelle - töitä.
Asia muuten ei ole ajankohtainen, koska en ole miestä nähnyt vuosiin. Ajankulukseni vain kyselen.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Miesten välisiä juttuja.
Sitä minäkin ajattelin, mutta miksi naisen kanssa ehdottomasti ilman kortsua ja sitten miesten kanssa kortsulla? Sama tautiriskihän siinä käsittääkseni on.
Ei sinne kakkoseen ole tarkoitus pökkiä, joten kumi tuo kivaa luistoa.
Ja vähän siisteyttä hommaan.
Miksi sä pengot sen kylpyhuoneen kaappia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä pengot sen kylpyhuoneen kaappia?
Arvasin, että joku tulee mussuttamaan tuosta. Kortsulaatikko oli ihan nähtävillä. Kaapissa oli meidän molempien kylppäritavarat.
Muuttaako asiaa olennaisesti se, pengoinko, enkö penkonut, oliko minulla lupa penkoa vai ei?
Ap
Taas tuli todistetuksi, että mies joka sanoo olevansa herrasmies, ei koskaan ole sitä... Aidon ei tarvitse sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Panee useampaa.
Sitä minä aavistelin muutenkin ennen pitkää. Kummastuttaa vain tuo "yhtä ilman kortsua ja muita kortsujen kanssa" -kuvio.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panee useampaa.
Sitä minä aavistelin muutenkin ennen pitkää. Kummastuttaa vain tuo "yhtä ilman kortsua ja muita kortsujen kanssa" -kuvio.
Ap
Ehdottanut samaa muillekin mutta hekään eivät ole suostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Hieno selitys
Käsittääkseni tuo on ihan standardiselitys tuollaiseen tilanteeseen. Tällä miehellä oli hienompiakin. Asuimme maassa, jossa pesulaa käytettiin hyvin paljon. Kerran miehen valko-harmaa-musta -sävyisestä kaapista pilkisti esille sokkipinkkiä. Kyseessä oli napapaita, jonka rintamuksessa luki strasseilla "Girl". Ensimmäinen selitys oli se, että paita oli minun, vaikka se ei ollut minun tyyliäni edes painajaisissani eikä olisi ollut minun pituiselleni hujopille enempää kuin tuubitoppi. Toinen selitys oli sitten eräs tuttu rouva, joka oli vaihtanut vaatteita käydessään hänen luonaan miehensä kanssa, mutta ei se ollut hänelle yhtään sen sopivampi.
Paras selitys tuli kuitenkin naisten (ei siis miesten) jatkuville yhteydenotoille Match.com-palvelusta. Monen selitysportaan kautta mies päätyi siihen, että joku oli murtautunut hänen tietokoneelleen ja tehnyt hänen nimissään treffi-ilmoituksen. Hänellä ei ollut selitystä siihen, miksi murtautuja oli käyttänyt myös hänen kuviaan, eikä asiasta sitten enää keskusteltu.
Mutta noista kortsuista oli nyt kysymys. Kummallinen kuvio.
Ap
Mies pettää urakalla ja jatkaa kun ei näytä jäävän kiinni. Rakkaus on sokea.
Liikutteko missään yhdessä?
Siis se pani miehiäkin mutta ehkä hän olikin se bottom eikä halunnu että sisälle lauetaan. Sitä varten kortsut. Ei tykännyt niitä kuitenkaan ite käyttää.
Käytti maksullisia ja siksi vahvat kondomit
Miestenvälisessä seksissä riski HIV-tartuntaan on suurempi. Suojeli siis itseään, niin kuin järkevää olikin. Arveli, että heteroseksissä ei-maksullisen, siis sinun, kanssa riski hänelle itselleen on pieni. Viis veisasi sinun terveydestäsi, halusi vain painaa paljaalla.
Valitan.
Miesten välisiä juttuja.