Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka oikeesti tilaa margarita pizzan pizzeriassa? Pelkkää tomaattia ja mozarellaa

Vierailija
28.03.2020 |

Julia pizza on omasuosikkini. Sisältää aurajuustoa, katkarapuja, kinkkua ja ananasta perus tomaattipohjan ja normijuuston lisäksi nam!! Vielä valkosipuli täyte mukaan niin on täydellistä

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilanan margaritan aina kun missä se on saatavilla. Olen allerginen miltein kaikille voimakkaille mausteille

Vierailija
2/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, en syö lihaa mutta juusto kelpaa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kotona -elokuvien Kevin tilaa.

Vierailija
4/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Italialainen, hyvin tehty pohja ja tomaattikastike mozzarellalla ei muuta kaipaa. Turhaa krääsää se kaikki muu. Tietenkin mainitsemasi turkkilainen pizza ei ehkä taivu margaritaksi.

Vierailija
5/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

italiassa asuessani söin useastikin margheritan. se oli herkkua

Vierailija
6/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa margaritakin, mutta parempaa lisätäytteillä kuten tuplajuusto, valkosipuli, paprika, jalapeno, rucola... ja tietysti oreganoa.

Vierailija
7/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan sellaisista paikoista joiden täytteet ei natsaa. Esim. kinkkua en pitsaani huoli, mielummin ilman eli se on sitten margerita.

Vierailija
8/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kaksi lapsistani, samoin moni kavereistani. Minusta se on paras pizza.

Vierailija
9/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä!

Se on paras.

Vierailija
10/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa kasvissyöjät.

Vierailija
11/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku, jolla on äo yli 100 ja siten ymmärtää että ihmisillä on erilaisia makuja. Hyvin tehty italialainen Margherita on erinomainen, voittaa milloin tahansa lähikarvakäsipizzerian makujen sekamelska”Juliat” mennen tullen.

Vierailija
12/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän margheritan tekemiseen tarvitaan vähän enemmän kuin pelkästään taikinaa, tomaattikastiketta ja juustoa. Pohjan oltava maistuva ja juuri oikealla tavalla rapea, kastikkeen sopivasti maustettua ja mehevää sekä juuston laadukasta. Margheritassa ei pääse huijaamaan keskinkertaisella laadulla jonka saa kätkettyä ananaksen tms. alle 😉 Tilaan kyseistä lättyä melko usein. Välillä joutuu pettymään, joskus taas yllättyy iloisesti.

Vierailija
13/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa pizza on ollut kevyehkö duunarieväs, ei mikään kilon rasvalätty jossa 5 eri täytettä.

Margarita on todella lähellä alkuperäistä italialaista ja sisilialaista pitsaa, kun mausteina on vielä hieman basilikaa ja oreganoa. Muita täytteitä ei tarvitse.

Jos on aivan pakko tunkea lisätäytteitä, siinä voi olla ohut siivu esim. ilmakuivattua parmankinkkua (10-20g). Ei niin, että kinkkua on tungettu suikaleina täytteen alle satoja grammoja.

Vierailija
14/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ehdoton suosikkiherkku jos sen voi syödä Italiassa. Suomessa en koskaan tilaa margaritaa. 

Vierailija
15/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten armas margharita mutta kebablastuja ja häränsilmä eli kananmuna. Noin ne tekee Lombardiassakin kun älyää pyytää. Arvostavat.

Vierailija
16/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe tykkää lihasta mutta pizzoista ehdottomasti paras on margarita. Juuri sitä nytkin leivinuunissa paistuu.

Vierailija
17/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa, mutta teen itse. Ihan superhyvää!

Vierailija
18/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja italialaiset

Vierailija
19/19 |
28.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ap, että Italiassa Margherita on suotuin tilaus pizzerioissa. Se johtuu siitä että kun perusaineet, pohja, tomaattikastike, juusto ja oliiviöljy, ovat kunnossa, muuta ei tarvita.