Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän huumeidenkäyttäjäreserviläisten ei tarvitse koskaan lähteä koronahommiin mukaan

Vierailija
26.03.2020 |

Me saadaan jäädä himaan jatkamaan hedonismiharrastuksiamme. Sotaan kyllä huolisivat meidätkin ja sinne olisi jonkinlaista motivaatiotakin lähteä, sillä a-vitamiini on se salaisuus, jolla sodat voitetaan. Toki meille harjaantuneemmille ne joutuis antamaan sitäkin enemmän kuin juoppoabsolutisteille.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, teidän elämänne näyttää ulkopuolisen silmin olevan jatkuvaa taistelua omien mielihalujen ja käytännön mahdollisuuksien välillä. Toipumista ja puhtaita päiviä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla