Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Meidän huumeidenkäyttäjäreserviläisten ei tarvitse koskaan lähteä koronahommiin mukaan
26.03.2020 |
Me saadaan jäädä himaan jatkamaan hedonismiharrastuksiamme. Sotaan kyllä huolisivat meidätkin ja sinne olisi jonkinlaista motivaatiotakin lähteä, sillä a-vitamiini on se salaisuus, jolla sodat voitetaan. Toki meille harjaantuneemmille ne joutuis antamaan sitäkin enemmän kuin juoppoabsolutisteille.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Niin, teidän elämänne näyttää ulkopuolisen silmin olevan jatkuvaa taistelua omien mielihalujen ja käytännön mahdollisuuksien välillä. Toipumista ja puhtaita päiviä!