Minä tulin viikko sitten Espanjasta Helsinki-Vantaalle ja kuljin julkisilla kotiin. Kaupassakin olen käynyt. Olenko paha ihminen?
Kommentit (21)
Riippuu siitä koska matkustit Espanjaan.
Itsekäs jo koska matkailet lentämällä vaikka se on kestämätöntä.
Kyllä olet, äärimmäisen ajattelematon ja itsekäs.
Karanteenissa pitäisi olla mutta mites kentältä menet kotio muuten kuin julkisilla?
Ja kaupassakin on pakko käydä.
Oletan, että pidät maskia, peset kädet kunnolla ennen kauppaan menoa, et räpli naamaa kesken ostosten,et näpli mitään turhaa, jos kosket tuotetta->ostat, et aivasta tai köhi - pidätät vaikka mikä olisi. Näin jos et tee, kyllä, olet paha ihminen.
Systeemin puutteita ettei saa kaltaIsiasi vankilaan.
Helsinki Vantaa ei julkaise enää saapuvia lentoja netissä!
Salataan, joku syy.
Olet ajattelematon ja itsekäs. Jokainen koronaa levittävä ajattelee että minä olen se poikkeus mutta kun et ole. Voit levittää sitä oireettomanakin.
Minä tulin tänään. Monta kertaa.
t. jännis
Karanteeni: Karanteeni on pakkoeristys, tyypillisesti vaarallisen tarttuvan taudin leviämisen estämiseksi.
Et ehkä paha, mutta vähän tyhmä tai todella itsekäs
Missä päin Espanjaa olit, mistä lento lähti, mihin aikaan saapui ja lennon numero?
Et välttämättä paha, mutta ainakin totaalinen idiootti. Toivottavasti sinun takiasi ei kuole kovinkaan monta ihmistä.
Viikko sitten oli jo aivan selvät ohjeet. Jos pysyit muista etäällä julkisissa ja kaupoilla, niin et ole ihan niin kamala.
Tulin itse työmatkalta päivää ennen kuin ohje karanteenista annettiin. En riskialueelta. Oli yö, joten otin taksin, onneksi. Osasin ihan itse pysyä karanteenissa.
Geeniperimä paranee kun tyhmät kuolee Koronaan.