Suomen syntyvyys lähtenyt huimaan nousuun.
Syntyvyys lähti nousemaan. Suomessa on ollut hyvä kausi. Väestöliiton sekä IS artikkelissa lukee. Huomaa kyllä että Suomessa voidaan hyvin. Kaikilla hyvä palkkainen työ ja korkeakoulutusta löytyy.
Suomalaiset ovat nykyään todella varakasta väkeä verrattuna ennen vanhaan.
Kommentit (18)
Mun lähipiirissä on jo 5 vauvaa syntynyt, kaikki lähes samaan aikaan.
Onko suomalaisilla taas yhtäkkiä menossa joku buumi? En tajuu miten ihmiset yhtäkkiä alkavat tehdä samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko suomalaisilla taas yhtäkkiä menossa joku buumi? En tajuu miten ihmiset yhtäkkiä alkavat tehdä samoja asioita.
naiset on niin lampaita että pitää tehdä kaikki yhessä.
Ei me velat olla mihinkään kadottu ;)
T. Steriloitu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, miehethän eivät voi haluta lapsia taikka vaikuttaa hitusenkaan päätökseen tuleeko heidän perheeseensä yhtäkään lasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, miehethän eivät voi haluta lapsia taikka vaikuttaa hitusenkaan päätökseen tuleeko heidän perheeseensä yhtäkään lasta.
Miehillekin on olemassa vaihtoehto: kortsut/vasektomia
En ymmärrä miksi aina puhutaan köyhyydestä ja syrjäytymisestä. Mä näen pelkästään vaurautta ympärilläni. Ihan perusduunilla nuoret ostavat Helsingistä asuntoja Töölöstä.
Olin saanut kuvan mediasta että Suomi on köyhä maa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi aina puhutaan köyhyydestä ja syrjäytymisestä. Mä näen pelkästään vaurautta ympärilläni. Ihan perusduunilla nuoret ostavat Helsingistä asuntoja Töölöstä.
*isin rahoilla
Vierailija kirjoitti:
Yli miljoona suomalaista elää köyhyysrajalla.
Isin rahoja tai ei niin näyttää siltä että suomalaiset ovat varakasta väkeä.
Nooh, 9 kk- vuosi, niin vauvabuumi on varmaan kunnolla päällä, kun ekaksi kotiin mökkiytyneet pariskunnat alkavat tietojensa jälkeen harrastaa sovintoseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Isin rahoja tai ei niin näyttää siltä että suomalaiset ovat varakasta väkeä.
No onhan Suomi kieltämättä tavallaan varakas maa, mutta eivät kaikki halua joutua elämään tuilla ja elättämään niillä ja leipäjonoilla vielä lapsiaankin.
Ei kannata innostua. Se, että syntyvyys on noussut 10:llä prosentilla vuodentakaisesta on toki hyvä uutinen. Jos tämä uusi ikäluokka on viimevuotista kymmenyksen suurempi jää syntyvyys silti alle 50 000:een vauvaan.
Tässä maailmantilassa lapsen tekeminen on VARMASTI aivan viimeinen idea.
Mistä tämä negatiivisuus mediassa oikein kumpuaa?
Mitä nyt näkee oikeassa elämässä niin suomalaisilla on todella hyvin oltavat. Miksi silti negatiivinen ilmapiiri?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä negatiivisuus mediassa oikein kumpuaa?
Mitä nyt näkee oikeassa elämässä niin suomalaisilla on todella hyvin oltavat. Miksi silti negatiivinen ilmapiiri?
Hieno homma jos sinun piireissäsi menee hyvin. Tämä ei kuitenkaan tarkoita että kaikilla menee hyvin.
Ollaan vaan taidettu... rikastua vieraalla kulttuurilla.