Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmisiä ei voi jakaa tasoihin, lopettakaa jo

Vierailija
24.03.2020 |

Oksettavaa, kun aikuiset ihmiset luokittelee ihmisiä tasoihin. Pahinta on, että joidenkin mielestä jopa mt- ongelmat "huonontavat ihmisen tasoa". Oon nähnyt tuollaisia kommentteja, ja oon tuntenut syvää myötähäpeää.

Preferenssit eivät tarkoita mitään tasoja, aivot käteen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fiksuthan ajattelevat että evoluution pitäisi kehittyä älyllisesti eikä raahata vajavaisuuksia perässä valioyksilöiden kustannuksella, miten se nyt meni.... yksi mätä omena pilaa jne.... :))

Ikävältä kuulostaa kyllä mä TOIVON että jonkin sortin vähennys kävisi pallollamme ja keskinkertaisuudet ja sitä alemmat mitättömyydet pyyhkiytyy pois.

Vierailija
2/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut samaa usein.

En ole viitsinyt kommentoida, koska en usko että siitä on mitään hyötyä.

Mutta olen täysin samaa mieltä sun kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pelkät ulilautatrollit jotka sitä käyttää.

Vierailija
4/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä köyhät, mielenvikaiset ja heikkolahjaiset ovat yhtä arvokkaita kuin ihmisetkin.

Vierailija
5/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 185 cm kirurgilentäjä on samaa tasoa kuin 165 cm ujo tietoliikenneinsinööri? Kumpikohan saa enemmän naisia?

Vierailija
6/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on eritasoisia ominaisuuksia.

Vierailija
7/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No fiksuthan ajattelevat että evoluution pitäisi kehittyä älyllisesti eikä raahata vajavaisuuksia perässä valioyksilöiden kustannuksella, miten se nyt meni.... yksi mätä omena pilaa jne.... :))

Ikävältä kuulostaa kyllä mä TOIVON että jonkin sortin vähennys kävisi pallollamme ja keskinkertaisuudet ja sitä alemmat mitättömyydet pyyhkiytyy pois.

Jaa, mä taas sit toivon et kaikki ilkeät ja muista piittaamattomat ihmiset häviäisi jonnekin 😉 tai ainakin tajuaisivat lopettaa ilkeilynsä, jolloin maailma olisi parempi paikka kaikille.

Vierailija
8/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli 185 cm kirurgilentäjä on samaa tasoa kuin 165 cm ujo tietoliikenneinsinööri? Kumpikohan saa enemmän naisia?

No hyvänen aika, silläkö ihmisiä nykyisin tasotetaan paljonko ne saa naisia? Jos kaikki ei ois niin ahneita, riittäisi, että kirurgilentäjällä (voi lol) on yksi nainen ja ujolla tietoliikenneinsinöörillä on yksi nainen. Tällöin molemmat olisivat tasoissa. Kukaan ei tarvitse "enemmän naisia" kun yksikin hyvin riittää.

Vierailija
9/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Ihmisissä on eri genrejä. Esimerkiksi itse en tee miehen urheilullisuudella tai kovalla tulotasolla paljoakaan. Mulle no-no on, jos ei ole nuottikorvaa eikä minkäänlaista kiinnostusta mihinkään taiteisiin tai tieteisiin. Ottaisin ihan mielelläni vaikka mt-ongelmaisen ja ylipainoisen, jos olisi paljon yhteistä kanssani muuten.

Vierailija
10/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulutko sä siihen korkeampaan tasoon??

Vierailija
11/11 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä alemman tason ajattelua, ja aiempien ajattelijoiden kirjoitelmilla on tullut aivoja pestyä angstisesta murkkuiästä lähtien (samat ongelmat edelleen, joita yritettiin lääkitä). Listatkaa vain lähteet tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi