Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suorat osakesijoitukset vai rahastot?

Vierailija
24.03.2020 |

Kumpi on enemmän mieleesi? Ja jos molemmat, onko 50/50 vai missä suhteessa sijoittelet niihin..?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaikki rahastoissa. Aika, kiinnostus ja ymmärrys ei riitä osakkeisiin.

Vierailija
2/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaiset osakkeissa, ulkomaiset rahastossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 70/30 suorien osakkeiden hyväksi. Rahastoihin menee pikkusummia tasaisesti, osakkeita ostan isommalla rahalla. Enemmän riskiä ja varmaan kokonaisuutena huonompi tuottokin, mutta jännempää näin.

Vierailija
4/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 70/30 suorien osakkeiden hyväksi. Rahastoihin menee pikkusummia tasaisesti, osakkeita ostan isommalla rahalla. Enemmän riskiä ja varmaan kokonaisuutena huonompi tuottokin, mutta jännempää näin.

Sijoitin aikaisemmin rahastoihin ja sain niistä hyvää tuottoa. Sitten löysin suorat osakkeet ja toki niistäkin tuottoa tuli, mutta on vaikeampaa löytää hyviä kohteita. Mietin paluuta rahastoihin ja osakkeisiin vain isoja vakaita yhtiöitä. Ap

Vierailija
5/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt etf- ja muista passiivisista rahastoista. Kulut on pienet (ja pitkällä aikavälillä tuotto ei juurikaan häviä aktiivisesti hoidetulle, vaan voi olla jopa parempi)

Vierailija
6/6 |
24.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tykännyt etf- ja muista passiivisista rahastoista. Kulut on pienet (ja pitkällä aikavälillä tuotto ei juurikaan häviä aktiivisesti hoidetulle, vaan voi olla jopa parempi)

Pitää miettiä noita. Nyt on hyvä aika sijoittaa kun osakkeet on halventuneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi