Opet ei oo huolissaan kuin omasta navasta
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006446626.html
Mun terveys kun pikkukoululaisia tapaan
Kommentit (12)
Eiköhän kaikki ole huolissaan ensisijaisesti omasta ja lähimmäistensä terveydestä. Miten voi auttaa muita tai edes tehdä niitä opettajan etätöitä, jos sairastuu?
Minnekkähän opettajat menee kesälomalle kun Corona on levinnyt scheyelleille, kanarialle, thaimaahan, karibialle ja muihin opettajien suosimiin lomakohteisiin?
Siitähän ne hoitsutkin on ollut huolissaan (palkkansa lisäksi), eli omasta terveydestään
Niinhän kaikki muutkin on! Täysin luonnollista! Se on sitä eloonjäämisvaistoa Kaikki jotka vaan voi, suojaa ensisijaisesti itsensä ja omat läheisensä. Säälittää hoitohenkilökunta. Varmasti isot sisäiset ristiriidat kun joutuu pelkäämään työn takia vievänsä taudin kotiin. Kamalaa ettei heille ole edes riitävästi ja riittävän tehokkaita suojautumisvälineitä.
Hae pikaisesti apua opettajavihaasi. Tuo alkaa saada jo huolestuttavia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Minnekkähän opettajat menee kesälomalle kun Corona on levinnyt scheyelleille, kanarialle, thaimaahan, karibialle ja muihin opettajien suosimiin lomakohteisiin?
Taitavat olla rikkaissa naimisissa. Mun tuntemat opettajat eivät reissaa läheistä jorpakkoa kauemmaksi. Pitää saada kala nykimään, kun kesän aikana ollaan työttömiä eikä marketin kalatiskiin ole varaa
No ihan ymmärrettävää. Tottakai on tervettä olla huolissaan omasta selviytymisestä vielä suht tuntemattoman viruksen riehuessa. Opettajissakin on riskiryhmäläisiä ja heidän perheenjäsenillä voi olla myös.
Mun elämä mu. Perhe minä minä
Toi yksikin - jos mies on potilashommissa niin kyllä virus kotiin tulee