Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatekaapit pitäisi siivota ja viedä vaatteita yms. kierrätykseen, mutta en taida koronan vuoksi

Vierailija
22.03.2020 |

Omat rytkyni ja tavarani saa nyt olla kaapissa, kun kierrätyspisteillä on varmasti ruuhkaa ja kaikki ylimääräinen työ ja käsittely levittää koronaa Suomessa ja ulkomailla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt viitsi viedä mitään pois. Jos asiat menee oikein huonoksi niin kyllä ne vanhat rytkyt kelpaa oikein hyvin ja niistä vaikka ompelee jotain muuta tarpeellista jos tämä menee ihan vituiksi koko maailma..

Vierailija
2/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä päin ei ole niitä keräyslaatikoita, joihin voi mennä vaikka keskellä yötä nakkaamaan säkillisen vaatteita keräykseen? Tai sinne tarkoittamaasi keräyspisteeseen ei vaan voi jättää säkkiä jonnekin vastaanottotiskin luokse? Meillä päin vaatesäkkejä ei tarkasteta.

Hankalaa on nyt sulla, pöh. Koeta kestää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt viitsi viedä mitään pois. Jos asiat menee oikein huonoksi niin kyllä ne vanhat rytkyt kelpaa oikein hyvin ja niistä vaikka ompelee jotain muuta tarpeellista jos tämä menee ihan vituiksi koko maailma..

Ai niin, sotatila koronan kanssa. Nyt pula-ajan vinkin jakoon, jessss

Vierailija
4/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt kannattaa pistää pihakirppis pystyyn , että saa vähän yhteisöllisyyttä tähän harmaaseen arkeen.

Vierailija
5/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli just pöytä kirppiksellä. Onneksi olin muutenkin jo lopettamassa. Eihän kukaan uskalla ostaa mitään tai sielläkään liikkua. Paikan pitäjiä kävi sääliksi, eivät tiedä, miten selviytyvät.

Vierailija
6/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen vein säkin vanhoja vaatteita kierrätyskeskukseen. Kohta kun lama iskee niin työttömät tarvitsevat vaatetta. Jätin tietysti myös itselleni rytkyjä, ettei tarvitse käydä ostamassa omia releitä takaisin.

Vierailija
7/7 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivota voi aina ja säilyttää kierrätykseen menevät erillään, jos niitä ei uskalla kipata Uffin laatikkoon.