Vaatekaapit pitäisi siivota ja viedä vaatteita yms. kierrätykseen, mutta en taida koronan vuoksi
Omat rytkyni ja tavarani saa nyt olla kaapissa, kun kierrätyspisteillä on varmasti ruuhkaa ja kaikki ylimääräinen työ ja käsittely levittää koronaa Suomessa ja ulkomailla.
Kommentit (7)
Teillä päin ei ole niitä keräyslaatikoita, joihin voi mennä vaikka keskellä yötä nakkaamaan säkillisen vaatteita keräykseen? Tai sinne tarkoittamaasi keräyspisteeseen ei vaan voi jättää säkkiä jonnekin vastaanottotiskin luokse? Meillä päin vaatesäkkejä ei tarkasteta.
Hankalaa on nyt sulla, pöh. Koeta kestää!
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt viitsi viedä mitään pois. Jos asiat menee oikein huonoksi niin kyllä ne vanhat rytkyt kelpaa oikein hyvin ja niistä vaikka ompelee jotain muuta tarpeellista jos tämä menee ihan vituiksi koko maailma..
Ai niin, sotatila koronan kanssa. Nyt pula-ajan vinkin jakoon, jessss
Kyllä nyt kannattaa pistää pihakirppis pystyyn , että saa vähän yhteisöllisyyttä tähän harmaaseen arkeen.
Mulla oli just pöytä kirppiksellä. Onneksi olin muutenkin jo lopettamassa. Eihän kukaan uskalla ostaa mitään tai sielläkään liikkua. Paikan pitäjiä kävi sääliksi, eivät tiedä, miten selviytyvät.
Just eilen vein säkin vanhoja vaatteita kierrätyskeskukseen. Kohta kun lama iskee niin työttömät tarvitsevat vaatetta. Jätin tietysti myös itselleni rytkyjä, ettei tarvitse käydä ostamassa omia releitä takaisin.
Siivota voi aina ja säilyttää kierrätykseen menevät erillään, jos niitä ei uskalla kipata Uffin laatikkoon.
Mä en nyt viitsi viedä mitään pois. Jos asiat menee oikein huonoksi niin kyllä ne vanhat rytkyt kelpaa oikein hyvin ja niistä vaikka ompelee jotain muuta tarpeellista jos tämä menee ihan vituiksi koko maailma..