Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei saa vasikoida?

Vierailija
22.03.2020 |

Kertokaa tyhmälle. Näin olen kuullut usein sanottavan, mutten ymmärrä tätä logiikkaa.

Eikö se ole vain hyvä asia, jos tietää jonkun tehneen esim. rikoksen ja kielii siitä?

Miksi olisi huono asia, että haluaa oikeuden tapahtuvan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasikointi on jokaisen velvollisuus, rikoksen tekijät voi haistaa pitkän paskan.

Minä vasikoisin kaiken mahdollisen jos sellaiseen tilanteeseen joutuisin.

Vierailija
2/6 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasikointi on jokaisen velvollisuus, rikoksen tekijät voi haistaa pitkän paskan.

Minä vasikoisin kaiken mahdollisen jos sellaiseen tilanteeseen joutuisin.

Kiitos vastauksesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasikalla ei tarkoiteta esim. rikoksen nähnyttä ja siitä ilmoittavaa ulkopuolista henkilöä vaan henkilöä joka on jollain tavalla itse mukana hämäryyksissä. Sitä vaan pidetään yleisesti ottaen huonona asiana kun henkilö johon sinä luotit, käyttikin luottamustasi väärin, ja yleensä vielä oman edun tavoitteluun. poikkeusta ei tee hämäräpiirit, vaan päinvastoin, siellä hommista poliisille kileiminen voi maksaa isosti tonneja ja viedä vapauden, toisin kuin se että vasikoit Mirkun pettävän puolisoaan.

Vierailija
4/6 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasikoisin väkivaltarikollisuuden. Huumeiden/ nuuskan myynnin, siis toisen terveyteen kohdistuvan rikollisuuden. Tupakan/alkoholin myynnin alaikäiselle. Viranomaisten laiminlyönnit ja piittaamattomuuden.

Vierailija
5/6 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vastuulla. Minä en lähtisi valikoimaan. Peliin lähtiessäsi on varmasti tiennyt pelin hengen. Se joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

Vierailija
6/6 |
22.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla vastuulla. Minä en lähtisi valikoimaan. Peliin lähtiessäsi on varmasti tiennyt pelin hengen. Se joka leikkiin lähtee, se leikin kestäköön.

Minua kiinnostaisi lähteä tuollaiseen peliin juuri sen takia että saataisiin rikolliset kiikkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi