Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro sun etätyöpäivästä. Korvaa lapsi tai lemmikki sanalla kollega.

Vierailija
20.03.2020 |

Kollegat saivat työnsä tehtyä ennen puolta päivää ja alkoivat heti pelata pleikalla. Nuorempi kollega suuttui vanhemmalle ja heitti tämän puhelimen sohvan alle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega tuli heti aamusta mun näytön eteen ja kiehnäsi siinä pitkään häiriten työntekoani, lopulta rojahti pöydälle nukkumaan pitkin pituuttaan 🙄🙄🙄

Siitä kun sitten tukka pystyssä lopulta suvaitsi siirtyä, niin marisi ruokaa, vaikkei ollut edes ruokatunti??

Tämän jälkeen kävi paskalla, ja juoksi ympäri kämppää pökylä perskarvoista roikkuen kunnes sain sen kiinni ja pesulle!! Tuon jälkeen piti hinkata omia käsiä tunti, hiton raskas työkamu..

Vierailija
2/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kesken videopalaverin työnteli sivusta nokkaansa kameraan ja sanoi jotain muka-älykästä, vaikka käskin olla hiljaa.. Meni kyllä uskottavuus yhteistyökumppaneiden silmissä :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyllä kollega haukkui kaikki vastaantulijat. Iltapäivällä hän nukkui pöydän alla kun minä tein töitä.

Vierailija
4/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työt onnistuu parhaiten silloin kun kollegani sammuu kesken työpäivän. Siksi tarjoilen hänelle hyvät työpaikka lounaat että uni tulee hyvin.

Vierailija
5/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kollega tuli heti aamusta mun näytön eteen ja kiehnäsi siinä pitkään häiriten työntekoani, lopulta rojahti pöydälle nukkumaan pitkin pituuttaan 🙄🙄🙄

Siitä kun sitten tukka pystyssä lopulta suvaitsi siirtyä, niin marisi ruokaa, vaikkei ollut edes ruokatunti??

Tämän jälkeen kävi paskalla, ja juoksi ympäri kämppää pökylä perskarvoista roikkuen kunnes sain sen kiinni ja pesulle!! Tuon jälkeen piti hinkata omia käsiä tunti, hiton raskas työkamu..

Minunkin työkaverini on juossut ympäriinsä pökäle pyllykarvoista roikkuen. Tai oikeastaan se roikkui jonkun huonekasvinjuuren varassa pyllynreijästä. Hän oli syönyt eka kasvin juuristoa ja sitten juoksenteli kakka roikkuen. Lopuksi hän hankasi sitä karvalankamattoon ja lattiaan.

Vierailija
6/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega kävi ruokatunnilla keittiössä ja pysähtyi ohimennessään virnuilemaan minulle leveästi ja flossaamaan.

Vierailija
7/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kollega halusi koko ajan huomiota ja kiipesi jatkuvasti syliin. Kaksi muuta kollegaa juoksi pitkin asuntoa ja jahtasivat toisiaan.

Vierailija
8/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega kävi kysymässä kesken etäkokoukseni, joko mä laitan hänelle ruokaa.

Vierailija
9/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kollegat ovat olleet puoli päivää ikkunalaudalla kuhertelemassa. Paitsi yksi, joka vaan tuijottaa seinää ja selittää jotain itsekseen.

Vierailija
10/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini haukkui aamulla kovaan ääneen lähistöllä olevan toisen toimiston työntekijöitä. Etäpalaverini aikana tuli haukkumaan myös minun tiimini jäseniä niin, että työnsin persauksista pois ja laitoin oven kiinni perässä. Iltapäivällä keskityin itse hiljaiseen keskittymistä vaativaan työtehtävään, minkä aikana kollega nukahti keskelle lattiaa.

Työpäivän päätteeksi pidettiin työkaverin kanssa kävelypalaveri. Muitakin kävelykokouksia oli liikenteessä ja työkaverillani oli suuria vaikeuksia keskittyä meidän palaveriimme, koska muiden firmojen työntekijät kiinnostivat paljon enemmän.

Vierailija
11/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegat pysyttelivät omissa huoneissaan. Välillä alkoi pulina kuulua, pitivät jotain puhelinpalavereita.

Sain muutaman viestin työtehtävistä, joita heidän täytyy tänään tehdä.

Lounaan söimme yhdessä.

Iltapäivällä kollegan työpäivän jo päätyttyä lainasin hänen huonettaan rauhaa vaatinutta palaveria varten.

Miksi mulla ei ole omaa huonetta?!

Vierailija
12/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega jäi varpaankynsistä kiinni mattoon. Piti keskeyttää työy ja leikata kynnet. Onneksi kollega ei satuttanut itseään!

Vierailija
13/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun aloitin huolellisella käsienpesulla, jonka jälkeen laitoin kertakäyttöiset hanskat käteen ja asettelin kirurgin maskin naamalleni. Menin kollegan huoneeseen ja vein hänelle aamupalan, mittasin kuumeen, ja tyhjensin roskakorin. Annoin lääkkeet. Tämä toistui niin lounaalla kuin iltapäivän kahvitauolla. Välillä kolleega huuteli huoneestaan, että haluaa katsoa padia. Kolleega kävi tiuhaan vessassa ja roikkui oven kahvassa. Joka kerta jouduin desinfioimaan ovenkahvan kolleegan roikkumisen jälkeen. Välillä kolleega huuteli huoneestaan haluavansa juotavaa, maitoa tai jotain hyvää ja kävin joka kerta käsienpesulla, laitoin suojahanskat, maskin ja menin kolleegan luokse, jonka jälkeen sama käsienpesurumba ja töiden teko. Samalla mietin, että onkohan kollegan sairaus tullut itsellekin vilunvärein ja yskimisen merkeissä. Pitäisikö laittaa maski itsellenikin.

Vierailija
14/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävelyllä kollega haukkui kaikki vastaantulijat. Iltapäivällä hän nukkui pöydän alla kun minä tein töitä.

Ajattelin ensin että kyseessä siis lapsi, mutta saattaisi olla koirakin 😂

Vierailija
15/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegat työskentelivät koko aamun omissa huoneissaan pomojen johdolla. Yksi kollega taas nukkui koko aamupäivän, mutta sitten sille tuli tylsää ja alkoi kaamea ruiskutus, kun sen tavarat oli taas mikä missäkin kaapin alla hukassa ja palloa olis pitänyt mennä heittelemään. Työnsin kollegalle luun suuhun, niin johan hiljeni vähäksi aikaa.

Yksi kollega joutui lähtemään kesken päivän puolen tunnin juoksulenkille ja lähettämään siitä todisteen pomolle.

Vierailija
16/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelin kollegojani hyvän tovin aamulla. Lopulta he ilmaantuivat paikalle.

Avasin heidän huoneesta verhot. Nuorempi kollega ei pidä tästä tavasta. Vanhempana kollegana olen kuitenkin pitänyt tästä verhojen avaamisesta kiinni.

Nuorempi kollega suutahti verhojen avaamisesta, kuten lähes tulkoon joka aamu.

Keskustelimme taas kerran auringonvalon ja tuuletuksen hyödyistä.

Nyt kollegat makoikevat sohvalla ja nauravat YouTube videoille.

Vierailija
17/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega suuttui aamulla siitä, etten tehnyt hänelle kahta aamupalaleipää, vain yhden. Myöhemmin virkistävällä happihyppelyllä sama kollega möksähti, kun karvainen mieskollega ei hyppinyt hänen päälle, pelkästään minun.

Vierailija
18/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollega raivostui aamulla jostain täysin selittämättömästä syystä ja piti sen jälkeen minulle mykkäkoulua. Oli pädillä lähes koko aamupäivän, välillä vihaisesti minua vilkuillen. Nukahti jossain vaiheessa olohuoneen matolle, eikä herättyään enää muistanut olla kiukkuinen. Työpäivän päätteeksi kysyin varovasti, että muistaako mistä kiukustui aamulla, sanoi että olin kaatanut toiselle kollegalle enemmän maitoa muroihin kuin hänelle.

Vierailija
19/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegani näki vaivaa aamiaisen jälkeen järjestellessään eteisen matot uudella vauhdikkaammalla tavalla. Myöhemmin hän istui tuolin alla ja näytti vihaiselta.

Vierailija
20/24 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini rakensi ison majan keskelle toimistoa ja vaatii saada jäädä sinne yöksi nukkumaan.

Toinen työkaveri pelasi Fortnitea, vaikka päivän töistä oli vielä osa tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä