Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi helvetti mikä naikkonen!

Vierailija
20.03.2020 |

Pakko AVAUTUA!!!!!!! Koska olen AIVAN RAIVONA!! 😡
Menin erääseen cittariin tänään hakeakseni muutamia asioita joita tarvitsin. Odotan kassalla ja pudotan kaksi kymppisen maahan (omaa tyhmyyttä, yritin pitää ostokset sylissä, koska en halunnut ottaa kaikkien koskettamaa koria).
Edessäni seisova nainen nosti sen ylös. Kiitin häntä ojentaen käteni, ja tämä siististi pukeutunut rouvas-ihminen toteaa että ”Löytäjä saa pitää kun maasta löytää” ja käänsi selkänsä.😡 Siis WTF!!!
Sitten paloi pinna! Katsoin takanani seisovaa tyyppiä, joka oli yhtä hämmentynyt kuin minä. Siis tämä ei voi olla todellista, oikeesti?!
Vetäisin henkeä ja käännyin katsomaan tätä muijaa, varasta tai miksi häntä voi kutsua, ja koputin olkapäälle että hän kääntyisi, ja korotin ääntäni ja sanoin että ”Luuletko että olen sillä tuulella että jaksan leikkiä? Ole ystävällinen ja anna mun raha takaisin.”
Tämä Nainen totaalisesti ignoorasi minut, ja lähti kävelemään ulos. No tottakai jätin ostokseni ja lähdin perään parkkipaikalle, samalla kun koitin huutaa turvamiehelle että tule apuun. No sekin seisoi tumput suorana täysin hoo moilasena, varmaan ajatellen ettei kuulu sen työnkuvaan. (Mieli teki jo potkaista sitäkin sukukalleuksiinsa, mutta oli liian kaukana...)
Tässä vaiheessa tämä naikkoinen menee jo korot kolisten autolleen minua pakoon, mikä varmaan oli järkevin asia mitä hän tässä tapauksessa teki 😅.
Kun rouva pääsi autolleen, laittoi hän ostoskassinsa maahan yrittäen saada auton ovea äkkiä auki. Mulla kiehui jo sen verran tässä vaiheessa että päätin että kohtalon iva antaa minulle mahdollisuuden opettavaiseen tilaisuuteen ja nappasin rouvas immeisen ostoskassit maasta ja juoksin omalle autolleni ja huusin sille ”löytäjä saa pitää kun maasta löytää”.
Hyppäsin autooni ja lähdin ajamaan, samalla kun rouvas henkilö heilutteli hajareisin käsiään pysähtymisen merkiksi. Käyttäydyin lapsellisen huonosti, myönnän, mutta niin hänkin. Olin niin raivona että olisin voinut motata sitä, mutta samalla nauroin itsekseni vetoani.
Tulin kotiin ja katsoin kasseihin. Mitä löysin?
Pari kiloa sisäfilettä, ison lohen hyvän juustovalikoiman kera, ja toisesta kassista pullon Möet:iä! En voi muuta sanoa kun, ei hullummat ostokset kahdella kympillä 🤣😂🤣

Kaikella kunnioituksella tämä oli vain vitsi kaiken tämän Koronan aiheuttaman synkkyyden keskellä. Oli kiva että jaksoit lukea loppuun saakka. Toivottavasti sait hyvät naurut 😂

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken jo luulin, että tuo on totta. Olipa helpotus, kun paljastuikin vitsiksi! 😂

Vierailija
2/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla oikeakin episodi, kirjoita jatkoa :)! Oli niin todentuntuinen. Tuo nainen varmaan laittoi kytöt perään vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinko eka? Et tämän täällä jo ainakin kolmatta kertaa.

Vierailija
4/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla oikeakin episodi, kirjoita jatkoa :)! Oli niin todentuntuinen. Tuo nainen varmaan laittoi kytöt perään vai?

Jos kopio muiden tekstejä voi olla aika haasteellista luoda omia. Tämä kiertää tämän lisäksi facessa.

Vierailija
5/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein jaksoin lukea loppuun.

Vierailija
6/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Vierailija
7/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
8/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta oli hauska, kiitti AP, lisää näitä! :D

Vierailija
9/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilasit kertomalla, että oli vitsi!

Olisi jäänyt pieni epäilys, voisiko olla totta.

Nimittäin tuon tuosta sattuu jollekin mitä kummallisimpia asioita.

Vierailija
10/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että tää vois tapahtua suomessa, jossain muualla kyllä. 

Vierailija
11/12 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreeni tekisi hänellekin hyvää. Vähän on löysän oloinen minun makuuni. M49v

Vierailija
12/12 |
21.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kopio muiden tekstejä voi olla aika haasteellista luoda omia. Tämä kiertää tämän lisäksi facessa.

No mitä sitten jos kopioin tän? Onhan moni muukin. -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi