Älä lähde viikonloppuna baariin! Ryyppyreissusi voi tuoda meille kaikille ulkonaliikkumiskiellon
Tuleva viikonloppu voi ratkaista Suomen kohtalon koronaepidemian hoidossa
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/a45f86e2-96a1-4dd0-8ee2-35e9c038…
Kommentit (37)
En ymmärrä miten ihmeessä baarit saavat edes olla auki? Vain välttämättömien kauppojen, eli ruokakauppojen ja apteekkien, tulisi saada olla auki. Ravintolat saisivat myydä ruokansa ainoastaan ulos, ei yhtään ihmistä sisälle syömään saati ryyppäämään. Mutta porukka on just niin tyhmää, että kaikkea järjenvastaista tehdään jos sitä ei ole lailla kielletty.
Ei tulisi mieleenkään. Aika monelle ilmeisesti tulee.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten ihmeessä baarit saavat edes olla auki? Vain välttämättömien kauppojen, eli ruokakauppojen ja apteekkien, tulisi saada olla auki. Ravintolat saisivat myydä ruokansa ainoastaan ulos, ei yhtään ihmistä sisälle syömään saati ryyppäämään. Mutta porukka on just niin tyhmää, että kaikkea järjenvastaista tehdään jos sitä ei ole lailla kielletty.
Apteekit pitäisi sulkea
1-3-luokkalaiset palaa ensi viikolla joukolla kouluun. Eiköhän tuolla päätöksellä taata viruksen leviäminen, ihan turhaa vaahdota baariin menijöille.
Lisäksi: älä raahaa lapsiakahden kodin välillä.
Vierailija kirjoitti:
1-3-luokkalaiset palaa ensi viikolla joukolla kouluun. Eiköhän tuolla päätöksellä taata viruksen leviäminen, ihan turhaa vaahdota baariin menijöille.
Kansan ei tarvitse osallistua älyttömyyksiin. Tilanteen voi tehdä vielä pahemmaksi, kyllä, mutta onko ihan pakko? Kalsarikännit on keksitty, hyvät ihmiset.
Minulla on matala älykkyysosamäärä ja minun on vaikea totella auktoriteetteja ja hahmottaa syy-seuraussuhteita ?!!?!?!?
Olen hyvä kuvaamaan itseäni kuitenkin
Olen menossa yhdelle tukioluelle mun suosikkibaariin, ja takas. Pesen kädet ennen, jälkeen ,en näpli naamaani, kyl se siitä. Sairas en ole, ja olen terve
Lähibaari voi olla ok, jos se on tyhillään.
Samoin koululaisetkin ovat ok, jos se on ainut kontaktipinta.
Suurin ongelma tulee näistä, jotka liikkuvat eri ryhmien välillä.
"Kesällä 2018 Suomi nousi maailmankartalle kalsarikänneillä. Aiheen nosti otsikoihin muun muassa Ison-Britannian yleisradioyhtiö BBC.
Tulevana viikonloppuna suomalaisten erikoistaitoja, kuten kalsarikännejä, ihmisten välttelemistä ja jäykkää tervehtimistä tarvitaan enemmän kuin koskaan."
Tottakai menevät koska minäminäminä!
Luulettteko oikeasti, että jotkut ei lähde baariin koronan takia? Varmasti on baarit täpötäynnä. Itsekin ihmettelen miksi baareja ei ole suljettu.
Tämä on helppo luvata. Jos löydän itseni baarista on minut joko kidnapattu tai olen kävellyt sinne unissani.
Pakko päästä tuulettuum kun on pitkästäaikaa lapsi vapaa. Rankka viikko ollu.
Baarit pitäisi ehdottomasti sulkea tässä tilanteessa.
Ajattelin mennä lähipubiin karaokeen.
Juoma: valkovenäläinen (ja ehkä myös sidukka)
Vain ruokakaupat ja apteekit auki, muut kiinni!
Tämä on sentään Suomen rauhanajan suurin kriisi.
Vierailija kirjoitti:
Baarit pitäisi ehdottomasti sulkea tässä tilanteessa.
Baarit ei ole haitaksi jos pitää yli 1,5 m matkan toisiin seurueisiin, ja esim jos joku tarjoo bissen, niin ottaa sen suoraan baarimikolta eikä anna muiden näpeltää tuoppia
Vierailija kirjoitti:
Vain ruokakaupat ja apteekit auki, muut kiinni!
Tämä on sentään Suomen rauhanajan suurin kriisi.
Oletko mädättäjä?
Nii, mummo ja pappa! Totelkaa! Ei ryypyreissulle baariin.