Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä karanteenissa ollessahan on vaara lihoa, kun päivän kohokohdat ovat lounas ja päivällinen

Vierailija
20.03.2020 |

!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on vain ja ainoastaan omassa päässä, jos ei keksi muuta sisältöä itse. Voisi olla hyvä aika miettiä, mitä kaikkea muuta ulkoistat muiden ihmisten kontolle.

Vierailija
2/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ulkoistan muille piikittelyn, viisastelun, vihan ja mollaamisen. Itse en jaksa moista typeryyttä harrastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, seuraavaa sapuskaa innolla odottaen. Pääsispä jo veneellä kalaan niin kuluis kalorit jo sapuskaa hankkiessa.

Vierailija
4/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää; mä oon pyytänyt Yleä tekemään joka päivä kotijumppalähetyksen kun kohta ei kukaan enää liiku mihinkään. Semmoisia kuin kasarilla. Sit vois laittaa myös kielikursseja. Kyllä nekin vois hoitaa pitkästä aikaa sitä kansansivistystoimintaa mitä ois tarkoituskin.

Vierailija
5/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa jumpata kotona? Ei niihin mitään apuvälineitä tarvitse. Kropan paino toimii vastuksena.

Vierailija
6/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä saa käydä vaikka kolme kertaa päivässä.

Vierailija
7/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa jumpata kotona? Ei niihin mitään apuvälineitä tarvitse. Kropan paino toimii vastuksena.

? Just tähän siis ois hyvä se ohjattu lähetys jossa ei ole välineitä. Aika harva enää nykyään osaa, jos on osannut koskaan.

Vierailija
8/8 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Just tähän siis ois hyvä se ohjattu lähetys jossa ei ole välineitä. Aika harva enää nykyään osaa, jos on osannut koskaan.

Ja juupatuubista ei muka löydy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan