Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä karanteeni olisi helpompi kestää lapsettomana! Katsoisi vain kauhuleffoja, joisi alkoholia ja söisi karkkia

Vierailija
20.03.2020 |

Mutta ei, nyt minun pitää olla opettaja ja viihdytysjoukot ja järjestysmies, lämmitellä hernesoppaa ja syödä salaa suklaata.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen itse lapseton keski-ikäinen sinkku ja tämä on elämäni parasta aikaa. Etätyötä teen, mutta kun työmatkat jää pois, saa herätä vasta 5 min ennen työpäivän alkua ja tehdä työpäivän pyjamassa. Valmissalaatteja ja valmisruokaa vaan ruoaksi. Alkoholia ja mässyä iltoihin ja viikonloppuun. Olen minä viikollakin tissutellut, kun ei tarvi aamulla olla ajokunnossa. 

Vierailija
2/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kauhuleffoista enkä alkoholista. Karkki maistuu, mutta parempi on jakaa nekin lasten kanssa:) Luen kyllä hyvää kirjaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran kiitän viisauttani olla hankkimatta yhtäkään lasta.

T. vela

Vierailija
4/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella :)

Olemme lapseton pariskunta, ja meillä oikein mukavaa tämä etätyöskentely :)

Kokkailemme lounasta yhdessä, meillä omat huoneet joissa työskentelemme jotta voimme pitää palaverimme rauhassa. Eikä ole työkavereita vieressä hätyyttämässä ja kyselemässä jotain kuten toimistolla.

Vierailija
5/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttikaa nyt haarahedelmistänne, itsepä niitä halusitte tehdä. 

Vierailija
6/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ahdistunut kun ei ollut perhettä, nyt olen hyvilläni siitä. Ei tarvitse huolehtia miten tulevaisuudessa ruokkia rakkaita kun ei tarvitse huolehtia kuin vain itsestään. 

Vierailija
7/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Suomen kouluissa on muutenkin pitkät lomat, mutta kyllä tällainen puolen vuoden odotettavissa oleva kotikoulu ihan vähän ajatuksena hirvittää. Omat lapset on jo yläkoulu- ja lukioiässä, ja sekin vähän huolestuttaa, että osaanko opettaa esim. pitkää fysiikkaa ja matematiikkaa tarpeeksi hyvin. Opettaja ei pysty etänä muuta kuin antamaan tehtäviä ja niihin oikeat vastaukset. Mitään selityksiä ei kuulemma ole saatavilla.

Vierailija
8/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan minäpä teen pihahommia.

Zinc

Vierailija
9/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kun tulee tämän hössötyksen takia 15 kg lisää painoa.

Vierailija
10/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva kun tulee tämän hössötyksen takia 15 kg lisää painoa.

Aloita kuntokuuri

Zinc

Vierailija
11/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ei minua niinkään kotikoulu haittaa, mutta tulevaisuus huolettaa todella kovasti. Jos olisin tiennyt mitä on tulossa, en kyllä olisi lisääntynyt. Vielä tulemme toimeen, mutta pystynkö edes elättämään kunnolla myöhemmin? Kasvaako terveeksi ja pärjääväksi aikuiseksi tässä ympäristössä? Mitä jos joudun sairaalaan ja kuolen niin huolehtiiko hänestä kunnolla joku muu, ja mitä jos traumat haittaa pitkälle myöhempään? Tällaista pyörii mielessä välillä.

Vierailija
12/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se poikkeaa hiljaisesta tissuttelusta iltapäivisin, karkkihyllyn tyhjentämisestä ja illalla Wilman katsomisesta?

Vierailija
13/13 |
20.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on perhe ja lapsi, paljon mielekkäämpää kökkiä kotona 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme