Oire raskaudestako?
Saattaa olla vähän typerä kysymys, mutta kysynpä silti. Ovis mulla kp16-18. Nyt on kp30 ja eilen olkoi HIRVEEN runsas valkovuoto. Se on osittain ihan niinkun ovislimaa eli kirkasta ja sitkeetä. Nyt oon ettiny hullun lailla tietoo netistä ja huomannu että jotkut pistää tämän runsaan valkkarin raskaus oireeksi... onko se oire? Ja onko se saman tyyppistä kun ovislima? Kun eikös valkkari lisäänny, myös ennen menkkoja? Itelläni ei ainakaan ennen ole näin paljoa vuotanut.... Toivottavasti jollain olisi tietoa, kun en hirveesti haluais turhaa toivoa elätellä(siihen taipuvainen kun ole). Mutta kokemuksi, kuulo puheita ja mielipiteitä haluaisin....
Kommentit (8)
Lämpöjä en oo mittaillu, joten en tiiä mitä ois muissakaan kierroissa näyttäny... Ajattelin testata viikon loppuna, kun mulla on epäsäännöllinen kierto... Jos on enää aihetta. Toivotaan =)
Luin useammasta ketjusta sun viestejä jäi askarruttamaan et joko testasit. Miten kävi? Mulla menossa vasta kp21 ja valkkaria on.. Eipä oikeestaan muuta. Lämpöä en oo mittaillu ku ei oo vertailukohdetta (en osaa sanoo mikä mulla normaalilämpö) mut vilunväristyksiä ja semmonen flunssanen olo on, kurkku tuntuu kipeeltä. Esikoiselta oli sama juttu!! Ovis oli kp12, kai tai heti sen jälkeen. Toiv sulla tärppäs - ja toiv meillä kans!
Zafiri, testasitko vai tuliko täti? Mä jännään vielä...
Sori olen yrittänyt olla vähän aikaa käymättä täällä... Kun sitä tulee jotenkin enemmän piinattua, jos täällä päivittäin roikkuu. Eli eipä mitään ihmeellisiä kuulumisia. Kp37 tein testin ja tyylipuhdas negahan sieltä tuli...=( Nyt on kp42 eikä tätiä kuulu! Pikkasen ihmetyttää, että miten tämä kierto nyt näin venähti...(on ollu lähi aikoina 28-31) Pitäisi varmaan testata jossain vaiheessa uudestaan. Elättelen kyllä mielessäni toiveita vielä siitä plussasta... on ollu n. viikon ajan nännit tosi arat (ei oo ollu edellisissä kierroissa), päivittäin lievää pahoinvointia, mahaa vihloo ja hirvee väsymys... Mutta jatkan jännäämistä.. mitenkäs siulla??
No miten kävi, joko testasit uudellen?
Totta, ite oon ainakii ihan koukussa näihin palstoihin ja se ei jännäämistä yhtään helpota! Pitäs osata olla roikkumatta mut minkäs teet...
Kiva kuulla susta Zafiri! Kumma kun se täti ei tuu eikä plussakaan!!!
Mulla menossa kp31 ja su tein negan mut testi ei tainnu olla ihan ookoo koska testin vaakaviiva oli tosi hailakka ja kontrolliviiva oli suttuinen (ja sit roskiksessa siihen ilmestyi semmonen pystyviiva ei keskelle ruutua mutta kuitenkin; ***kele et noita roskishaamuja pitääkin tulla!!!). Oireita on (rintoja aristaa, kurja olo, väsyttää, suussa kumma maku...) mut en viiti vielä testata uudestaan. Silti olo on kuin menkat alkais koska vaan. Jännääminen jatkuu... Kyllähän ne menkat sieltä tulee testaamattakin jos ovat tullakseen, katellaan nyt vielä viikko!!
Mulla ihan samat oireet, vauvaa yritettiin oviksen aikaan kakski kertaa päivässä :), et jos ny tärppäis..oireet ois samat!! PEUKKUJA SULLE!!!
palstoilla on keskusteltu että runsas valkkarin lorahtelu oisipi
plussaa enteilevä oire :) onkos lämmöt sulla millaset, jos lämmöt on edelleen normaalia korkeemmat noin puol astetta eli yleensä yli 37 niin toivoa plussasta aina on, sähän voisit jo testata aconilla, toivottavasti plussa pärähtää!!