IS: 2/3 Koronaan sairastuneista on menettänyt haju- ja makuaistinsa useamman päivän ajaksi.
Kommentit (11)
Ja tällaiset pelottelut täältä. Yllättäen oireet ovat samankaltaiset kuin influenssassa, jossa myöskin usein tukkoisuuden takia käy näin. Kuka saa jotain nautintoa aloittamalla tällaisia ketjuja?
Mitähän kaikkea sairastuneita odottaakaan lähitulevaisuudessa. Tulta kohti ja 3 miljoonaa suomalaista ottaa vastaan tuntemattoman viruksen.
Tuo on aivan normaalia myös tavallisessa flunssassa/influenssassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja tällaiset pelottelut täältä. Yllättäen oireet ovat samankaltaiset kuin influenssassa, jossa myöskin usein tukkoisuuden takia käy näin. Kuka saa jotain nautintoa aloittamalla tällaisia ketjuja?
Nuha ei ole koronan oire
-thl-
Siis ettekö ole ikinä sairastaneet sellaista lenssua että maku-hajuaisti katoaa eikä tule muutamaan päivään takaisin vaikka ilma taas kulkisi nenän kautta?
Voi jösses alkaa tosiaan mennä tämä pelottelu liian pitkälle vaikka asian vakavasti otankin.
Normi flunsassakin makuaisti menee hetkeksi. Ei flunssaisena/kuumeisena ruoka oikeen maistu millekään. Mediakin vois pitää järjen kädessä eikä pelotella ihmisiä klikkausten toivossa.
Keuhkosairaushan se aivoja vaurioittaa, arvon palstalääkäri.
Minä olen varannut herkkuja juuri siltä varalta, että sairastuisin. Olisi näemmä pitänyt ostaa kaurahiutaleita. Aina vain masentavampia uutisia.
Mulla oli kesällä mystisesti hajuaisti pelistä.
Ajettiin miehen kanssa Liperissä sianp*skan pellollelevityksen aikoihin ja edessä ajoi kuorma-auto täynnä sitä itteensä.
Mies käänsi auton ilmanottoaukot nopeasti kiinni ja meinasi oksentaa. Itse olin vaan että mitä nyt.
Johan alkoi mies todella uskomaan, etten haista mitään, vaikkei mitään nuhaa.
Ei mikään ihme. Itselläni ainakin menee jo ihan perusflunssassa/nuhassa haju- ja makuaisti pois muutamaksi päiväksi. Siihen ei edes auta nenää avaavat lääkkeet, kuten nasolin, vaan kaikki maistuu pahvilta.
Hyvältä näyttää suomalaisten tulevaisuus.