Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muutat sun päiviä nyt? Mitä teet erilailla?

Vierailija
16.03.2020 |

Itse olen s-lomalla muutenkin, suurin muutos on etten enää käy lounaalla/kaffilla 2 krt viikossa kuten nyt on tehty. Kauppaankaan en mene. Ystävä luvannut hoitaa ruokaostokset. Tämä koska sekä lapsi että minä riskiryhmässä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Tai no, pidän normaalia suurempaa kotivaraa. Siinä se.

Vierailija
2/11 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen videoita Tobias Forgesta ja kuuntelen hänen musiikkiaan. Se on tarpeeksi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Oon vauvan kanssa kotona.

Vierailija
4/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta paljoakaan. Käyn töissä ja muuten oleilen kotosalla, olen muutenkin armoton kotihiiri ja paras kalenteri on tyhjä kalenteri. 

Vierailija
5/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa ole muuttunut arki mitenkään. Mutta käyn kaupassa harvemmin ja pidän lenkkipolulla etäisyyttä ja jos joku juttelee jään vähän kauemmaksi. Muuten elämä menee entisiä uomiaan. En käy muutenkaan missään. 

Vierailija
6/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanon koko väen

Vierailija
7/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomautan

Vierailija
8/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen etätöissä. Etätyötä vaan ei alallani onnistu. Kuitenkin teen jotakin. Palkan saan.

Vierailija
9/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti mitenkään. Olen kauppakeskuksen myymälässä töissä eli käytännössä tyhjänpanttina koko työpäivän. Kauppakeskuksessa ei käy juuri ketään.

Toivon että kauppakeskus suljetaan.

Vierailija
10/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitenkään. Oon vauvan kanssa kotona.

Minäkin. Nyt en kuitenkaan aio käydä oikeastaan missään vauvan kanssa kuten normaalisti, jolloin vietämme paljon aikaa kodin ulkopuolella ja ystävien seurassa.

Vierailija
11/11 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muutu päivissäni paljon mikään. Olen pitkäaikaistyötön ja opiskelen työttömyysetuudella, tämä kevät oli tarkoitus muutenkin viettää etäopintojen parissa mm. gradua kirjoitellen. En ole hamstrannut mitään. Ruokaa on kotonani yleensäkin hyvät varastot. Vessapaperia tulin ostaneeksi juuri ennen kuin se hamstrausryysis alkoi. Ei ole lapsia joiden hoitokuvioita tarvitsisi miettiä. En kuulu mihinkään riskiryhmään varsinaisesti, vaikkein näin yli viisikymppisenä mitään parasta selviytyjäluokkaa enää olekaan. Ulkoilla aion normaalisti kuten tähänkin asti.

Ehkä se lähinnä muuttuu, että nyt en tiedä, voinko käydä kyläilemässä itseäni vanhempien ja sairaampien ihmisten luona. Ja kodin ulkopuolella liikkuessani koetan pitää kädet poissa kasvoilta. Ehkä harvennan kauppareissuja ja koetan roudata kerralla mahdollisimman paljon ruokaa, kun ennen olen ihan liikuntaa saadakseni saattanut hakea ostokset pikku erissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä