Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen viha tässä hetkessä

Vierailija
16.03.2020 |

Mies vähätellyt ja pilkannut koronaa jne. monta viikkoa. Minä valmistautunut kodintarvikkein, siivonnut ja käsitellyt asiaa monelta kantilta ja ollut monenlaisia tuntemuksia mutta henkisesti valmistautunut. Nyt mies yhtäkkiä tuntuu vihaavan minua ja on kuin muukalainen ja hirveän kylmä ja tyly. Tuntuu etten ole ansainnut tällaista käytöstä kaikille vaikeilla hetkillä. Mies tuntuu syyttävän minua koko tilanteesta. Miehellä on turvaverkostot eli omaisia ja läheisiä. Itselläni ei ole ketään jäljellä eli omaiset kuolleet eikä sukulaisia jne ja nyt mieskin kääntää selän. Mistähän tässä on kyse?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairas elukka. Heitä se pihalle ja hanki uusi tervejärkinen.

Vierailija
2/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hullu hamstraaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on noin viikoksi tarpeita kotona. En sen hullumpi "hamsteri". -ap

Vierailija
4/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alapeukut, en ymmärrä?? Lähinnä henkisesti olen valmistautunut, en niinkään aineellisesti. -ap

Vierailija
5/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko jo niin etääntyneet toisistanne (henkisesti ja fyysisesti), että kumppanin erilaisuudet alkavat todella ärsyttämään?

Vierailija
6/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti suhde tuo edes jotain positiivista elämääsi. Kuulostaa aika kurjalta hänen käytöksensä

Vierailija
7/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kertoa miehen omista peloista. Miehet ei yleensä myönnä olevansa huolissaan, saati peloissaan. 

Vierailija
8/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jo niin etääntyneet toisistanne (henkisesti ja fyysisesti), että kumppanin erilaisuudet alkavat todella ärsyttämään?

Kiitos vastauksesta! Pitkä suhde ja on ollut vaikeuksia ja etääntymistä. Muissa vaikeuksissa on ollut vahva pohja kuitenkin loppuviimeksi, mutta tässä kaaoksessa ollaankin jotenkin kauempana toisistamne kuin koskaan. -ap

Vierailija
9/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä muakin tämä tilanne suututtaa. Erityisesti ne, jotka sen maailmalta tänne toi.

Vierailija
10/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä muakin tämä tilanne suututtaa. Erityisesti ne, jotka sen maailmalta tänne toi.

No minä en ainakaan ole tuonut kun viimeksi 13 vuotta sitten viimeksi matkustanut. -ap

Vierailija
11/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ahdistaa jo ajatus, että joutuu olemaan karanteenissa ja jumissa kanssasi.  Häntä surettaa, että jos elämä loppuukin tähän niin mitä kaikkea jäi kokematta. Ei tarvitse olla kovinkaan kummoinen ennustaja todetakseen, että teille on tulossa ero.

Vierailija
12/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä poikkeustilanne kaikille. Pidä huolta omasta psyykestäsi. Voithan pyytää hänet kävelylle huomenna.

Vierailija
13/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen miesvihasatu oikein koronan varjolla. Mitä sait tästä miesvihasadustasi, ap? 

Vierailija
14/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin mies naureskellut kun olen kertonut mitä tuleman pitää, ollut lähdössä työmatkoille, ollut ylimielinen, vähättelevä jne.

Nyt onkin ukkelille totuus alkanut valjeta...

Potku persuukselle tuolle!

Vierailija
15/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mielestäkö kukaan ei saisi poistua kotoaan mihinkään? Jokainen on matkustanut ihan senhetkisten lakien ja asetusten ja ohjeiden mukaisesti.

Vierailija
16/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei osaa suhtautua kun alkaa uskomaan uutisia eikä voi myöntää että sä olitkin se, joka oli oikeassa.

Vierailija
17/17 |
16.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin vaikuttaa siltä, että mies yrittää peitellä pelkoa kohdistamalla negatiiviset tunteensa sinuun. Ahdistus ja viha ovat tunteina aika lähekkä toisiaan ja ahdistus ilmenee usein juuri vihana. Voimia sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä