My Voluntary Quarantine - tarinoita korona-Suomesta
Hei kaikki vapaaehtoisesti itsensä eristäneet, survivalistit, preppaajat ym, jotka eivät halua altistua korona-virukselle! Kertokaa missä olette, mitä teette ja miten olette eristäneet itsenne!
Täällä N46 Helsingin Katajannokalta. Sulkeuduimme mieheni kanssa asuntoomme perjantaina. Aiomme viettää täällä ainakin ensi viikon, sitten ehkä lähdemme kahdeksi viikoksi kesämökillemme Turun lähistölle.
Hyvää ruokaa ja juomaa on kaapit täynnä. Päivät luemme kirjoja, teemme pörssikauppaa, joogaamme ja katselemme sarjoja ja leffoja. Laitamme myös paljon ruokaa.
Tämä eristys tuntuu sujuvan oikein hyvin. Ainoa ongelma oli koiramme vessakäynnit, mutta opetimme hänet tekemään tarpeensa hiekkalaatikoihin, joita on kylppärissä, kodinhoitohuoneessa ja parvekkeella.
Huoltoyhtiö hakee eri sopimuksesta roskat joka kolmas päivä ja tuoretuotteita saamme kotiinkuljetuksena. Ihana katsella ikkunasta kun ihmiset liikkuvat kaduilla. Saa tuntea olevansa TURVASSA!
Kommentit (7)
Fantsuu kuulla teist! Täällä Richard ja Mira, ollaan kohta 30vee pariskunta Vallilasta ja mekin päätettiin kokeilla tätä extreme eristystä eräänlaisena ihmiskokeena ja keinona testata omia rajoja ja ehkä oppia uusia rutiineit :)
Toi Richard on duunis yhdes viestintätoimistos ja heidän koko office etäilee ens viikon. Mä oon taiteilija ja mun työhuone sijaitsee meidän loft-asunnon yhteydessä eli mulla ei sinänsä muutu duuneis paljoakaan.
Safkaa haettiin hallista, Vii Voanista ja Stocka Food Marketista ja päätettiin samalla että vaan 100% luomua ens viikko. Säästää ilmastoakin!
Sit välil tilataan Voltista jotai kivaa ja yks meidän tuttu on luvannu tsygäillä meille ja tuoda joka päivä tuoreet yrtit oven taa, aika ihanaa yhteisöllisyyttä 😍
Mä uskon et tää corona on oikeesti mahdollisuus oppia uusia asioita itsest ja lähimmäisist, tehä hyvii töitä ja taistella hyvien juttujen puolest! Avataan ihan kohta live-striimi ja myös Instaan tulee mein juttuu, tsekatkaa RMCovid !!! Sama myös snäpis!
Jos teit kiinnostaa ni vois toisten samaa juttua kokeilevien kans aloittaa vaik jotain yhteisjuttuu, jutellaanksvaik Google hangoutis lisää, voin laittaa videopaltsun pystyyn, ota yhteyttä instan kautta ja kaikki muutkin voi toki ottaa 😍 Tehään täst hieno viikko kaikille ja näytetään et me ihmiset selvitään täst voittajana ❤️
Halit ja pusit (sillee etänä 😁 ) kaikille!
Rick ja Mira 💋
Täällä Jan Etelä-Helsingistä. Otin lapseni yksityisopetukseen jo viikko sitten olen etätöissä ollut jo pari viikkoa. Eräs alaiseni hoitaa kaupassa käynnin ja siivooja siivoaa. Poistun kotoani vain kerran pari viikossa pitämään tiedotustilaisuutta, lopun aikaa tviittailen dorkia ja vedän käteen. Ihan hauskalta tämä kaikki tuntuu, kunhan toi heikompi aines vaan nyt sairastuisi ja kehittäisi laumaimmuniteetin. Haluan nimittäin viimeistään kesällä Espan terdelle. Skål!
Vierailija kirjoitti:
Voi vtu. Et kai oo tosissas
lol + reps
T. Ohis, joka oli kuulevinaan äänensävyn, jolla tämä kommentoitiin : olen itse ollut karanteenissa jo kohta viikon. Ihmekään, että kuuluu jo ääniä. :D
Lähiössä työtön täällä. En mene minnekään.
Kuulostaa comfylta! T: Hikky23 joka ei käy ulkona kuin ostaan pitsaa alakerran Mehmetiltä.