Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yleispesuaineella (suihke) pestä laminaattilattiatkin?

Vierailija
15.03.2020 |

Vai ovatko nuo yleisaineet saippuapohjaisia? Niitä ei saa laminaattilahttiaan suihkia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, mammat, neuvokaa. En haluaisi soittaa äidilleni ja kysyä. Olen siis nuori, ensimmäisessä omassa asunnossani ja lähdin kotoa asenteella "kyllä mä pärjään". :) 

Vierailija
2/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette siis tiedä... Kuinka pettynyt olenkaan. Tiesin, että kova maailma iskee vasten kasvoja, mutta tämä on jo liikaa: tekään ette tiedä!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kantaa vettä kaupasta. Ostat jotain normaalia yleispuhdistusainetta ja sekoitat oman suihkeen suihkupulloon. Normipullosta saat kätevästi lorautettua lattianpesuämpäriinkin :)

Vierailija
4/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Zinc

Vierailija
5/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kantaa vettä kaupasta. Ostat jotain normaalia yleispuhdistusainetta ja sekoitat oman suihkeen suihkupulloon. Normipullosta saat kätevästi lorautettua lattianpesuämpäriinkin :)

Siellähän myydään 4 litran käniköissäkin vettä.

Zinc

Vierailija
6/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks itse tehtyä suihkepulloa, mutta ostelen mä siltikin noita. 

A) Saa eri hajuja

B) Vtuttaa lotrata noiden pullojen kanssa

Zinc

Vierailija
7/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt miedolla Fairy-vedellä eikä laminaatti ole pilalle mennyt.

Vierailija
8/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja 

C) Aina ne pullotkin vaativat jonkun erillisen säilytyspaikan. Sekin vtuttaa kun nurkissa pyörii pulloja.

Zinc

Vierailija
9/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleispuhdistusaineita on kovin erilaisia. Osta siivoushyllystä laminaattipesua, se sopii varmasti eikä kerrostu. Kerrostuminen saa ajan myötä aikaiseksi ikävän harmaan kalvon ja lattian varsin liukkaaksi.

Vierailija
10/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pesisi. Kannattaa ostaa laminaattilattialle tarkoitettua pesuainetta.

Muutin asuntoon, jossa oli laminaattilattia ja pesin sitä yleispesuaineella. Ihmettelin miksi lattia haisee märältä koiralta/huonosti kuivuneelta mopilta aina kastuessaan. Luulin, että edellinen asukas oli pessyt lattiaa haisevalla mopilla, mutta ongelma oli ja pysyi vaikka olin pessyt lattian jo monta kertaa. 

Googlettelin ja huomasin että muilla oli samaa ongelmaa. Ongelma katosi kun lakkasin pesemästä yleispesuaineella.

Vierailija
11/11 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun ongelmas on ? Ostat laminaattipesu-ainetta ja kaikki voitava on tehty.

Vttuako täällä sitä tarvi kysellä.

Se 3 euron pullo kestää 3 vuotta. (jos et tuhlaa sitä, niin että teet esim. 10 litran pesuvesiä, vaan käytät sitä vaan lattiaan, niin taatusti kestää monta vuotta)

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan