Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten juuri sairastettu flunssa vaikuttaa koronan saamiseen tai parantumiseen?

Vierailija
15.03.2020 |

Olen siis juuri toipumassa käsittääkseni normaalista flunssasta alueella jossa on vähän koronaa. Lievää lämpöä, kova nuha, ei käytännössä yskää eli ei korona. Olenkohan minä nyt suuremmassa vai pienemmässä vaarassa koronan suhteen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäiskö joku? Ollaanko me flunssasairaat suuremmassa vai pienemmässä riskissä saada uusi tauti?

Vierailija
2/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos korona iskee, olenko vahvempi vai heikompi sitä vastaan jos se iskee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssa on eri virus, eli voit saada koronan. Korona on uusi virus, jolle ei ole vielä immuniteettiä muodostunut.

Vierailija
4/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Influenssa on eri virus, eli voit saada koronan. Korona on uusi virus, jolle ei ole vielä immuniteettiä muodostunut.

Joo mutta mulla on ollut se käsitys että jos sairastaa yhden taudin muut ei herkästi hetkeen tartu? Eli onko elimistön puolustus nyt normaalia vahvempi enkä sairastu niin herkästi, vai toisinpäin, vai onko mitään merkitystä.

Vierailija
5/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta mulla on ollut se käsitys että jos sairastaa yhden taudin muut ei herkästi hetkeen tartu? Eli onko elimistön puolustus nyt normaalia vahvempi enkä sairastu niin herkästi, vai toisinpäin, vai onko mitään merkitystä.

Miten tällaiseen kysymykseen voi tulla alapeukku? Mulla on loppuviikosta pari tärkeää palaveria ja mietin perunko ne vai en. Silloin varmaankin olen flunssasta parantunut mutta just nyt tuntuu siltä että jos saan tähän heti perään vielä koronan, henki lähtee. Sen verran voipunut olo. Ap

Vierailija
6/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itsekin tietää vastauksen. Yli viikko sitten kipeänä olleena. Jos saan koronan, onko se vakavaa yhtä todennäköisesti kuin muillakin?

Vierailija
7/7 |
15.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä