Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä Kyproksella käyneitä paikalla?

Vierailija
27.06.2006 |

Varattiin äsken viikon makta Limassoliin. Lähtö on ensi viikon keskiviikkona. Kertokaa jotain kyseisetä paikasta. Meillä lähtee kolme lasta mukaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksi kertaa, viimeksi vuonna 2002. Ei mitään erikoista, samanlainen paikka kuin muutkin etelänkohteet, hyvää ruokaa ja aurinkoa.

Vierailija
2/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustaan on reilu 6 kilsaa matkaa. Varmaan vuokrataan auto siellä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limassol tosin iso ja karu kaupunki. Rantakohteet parempia lapsiperheelle. Limassolin liikenteessä kannattaa olla varuillaan! Auton vuokraamalla pääsette vihreille lähialueille ja kaupunkeihin (esim Larnaca), kannattaa tutustua.

Vierailija
4/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaippoja ei onneksi tarvita. Täytyy täältä ottaa mukaan jokunen purkkiruoka varulta. Millainen hintataso siellä on, esim ravintoloissa?

ap

Vierailija
5/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on käynyt Limassolissa viitisen kertaa, itse olen ollut kerran. Tai siis Limassolin ranta-alueella ollaan oltu, josta taksilla aina ajeltiin keskustaan. Paikalliset ihmiset on tosi lapsiystävällisiä. Käykää lauantaina kirpputorilla, siellä voi tehdä löytöjä, ainakin mun mies on tehnyt.

Vierailija
6/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bulgarian matka olisi ollut kanssa tarjolla, mutta kun sen säästä ei ikinä voi tietää, mikä se on.

ap

Vierailija
7/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis paikka, hintataso Suomea korkeampi. Ehkä Limassolissa halvempaa kuin pienemmissä täysin turistirantapaikoissa (Protaras, Agia Napa jne.).

Hienot rannat, lämmintä ja mielenkiintoinen kulttuuri. Ainoa huono puoli tuo hintataso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme