Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermo menee äitiini, kyse ruokailutottumuksista

Vierailija
27.06.2006 |

Hei,

Olen jojoillut koko ikäni, koska kotoa olen saanut niin pieleen menneet ruokailutottumukset kuin ikinä vaan voi. Nyt kun minulla on omat lapset, teen kaikkeni, että lapseni oppisivat syömään " oikein" . Olen huomannut, että äitini katsoo alta kulmien, kun toinen lapsistani söisi mielellään vaikkapa välipalalla useamman jugurtin enkä minä paha äiti anna kuin yhden kerrallaan. Nyt sitten olimme uimarannalla viikonloppuna ja huomasin, että poikani on laihtunut, oikein kylkiluut näkyivät (on syönyt huonosti viime aikoina ja sitä paitsi kasvanut), kun kauhistelin tätä äidilleni hän sanoi " ei siinä sitten mitään hätää ole, jos et kerran säännöstele lasten syömistä" . En siinä hetkessä tajunnut mihin hän vinkkasi, vasta myöhemmin...

Lapseni saavat kaksi lämmintä (kunnon) ruokaa päivässä, lisäksi on aamiainen, välipala ja iltapala. Ilmeisesti hän nyt luulee, kun en anna " herkkuja" (jugurttia) kuin yhden välipalalla (lisäksi on tarjolla leipää ja hedelmää tms), ettei lapseni muutenkaan saa syödä...siis ruokaa saa ottaa niin paljon lisää kuin ikinä vain tahtoo.

Äidilläni itsellään on n. 30 kg ylipainoa, että kylläpä sapettaa moiset kommentit. Kotona sai syödä herkkuja niin paljon kuin tahtoi, oli laatuvälipaloja (lihapiirakkaa jne.), on ollut tosi iso työ, että oppii syömään. Ärsyttää!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vähän sama ongelma, kotoa huonot opit siis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä