TYÖTTÖMIEN "infotilaisuudet" ja korona
Eipä niitäkään varmaan voi järjestää, jos vastaavan kokoisia seurakuntia jätetään muutenkin järjestämättä.
Kommentit (9)
Edesvastuutonta te-toimistolta järjestää kyseisiä tilaisuuksia tällä hetkellä. Niistä ei ole muutenkaan mitään hyötyä. Samat asiat voi lukea te-toimiston sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi, kun tälläkin viikolla on sellaisia. Ei ole mitään infoa tullut peruutuksista ainakaan.
Te-toimisto vastaa siis tartunnoista...
Mitä täällä oikein tapahtuu? Samanlainen ketju poistettiin juuri, ja nyt on tämä josta puuttuu suuri osa vastauksista. Onko nää modet ihan sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä oikein tapahtuu? Samanlainen ketju poistettiin juuri, ja nyt on tämä josta puuttuu suuri osa vastauksista. Onko nää modet ihan sekaisin?
Työttömät on korvattavissa.
Mikä infotilaisuus? Olen ollut 5v työttömänä ja ei ole mihinkään infotilaisuuteen kutsuttu.
Kyseisistä infoista ei ole mitään hyötyä. Virkailija tympääntyneenä höpöttää asioita, jotka voisi lukea netistä. Lapsellisia tilaisuuksia, joista tulee vain myötähäpeä.
Huomenna konsertti, olen työtoiminassa. Pakko mennä kun olin viime viikolla sairas.
Kyllä voi, kun tälläkin viikolla on sellaisia. Ei ole mitään infoa tullut peruutuksista ainakaan.