Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolivuotiaan maidon tarve?

26.06.2006 |

kuinka paljon puolivuotisen tulisi saada maitoa? Entä nestettä ylipäänsä? Oliko peräti litra nestettä per vuorokausi yli kuusikiloiselle?

kiitos jos joku osaa sanoa..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

8-12 kk vauvan maidon tarve plus vellit mukaan luettuna on 600 ml/pvä. Ja tämä on vain korvikemaidon määrä.

Vierailija
2/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos syö tissimaitoa? Pumpattua ja " tuoretta" ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maitoallerginen 6,5kk tyttö, jota imetän eli vaikea sanoa miten paljon maitoa päivittäin saa... Lisäksi oon miettiny, kannattaisko imettää ennen vai jälkeen vai kiinteiden välillä?

Vierailija
4/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika ens sunnuntaina 6kk. Olin huolissani, koska pojan suu oli aika täynnä sammasta, ja hän ei oikein pystynyt syömään. Lääkäri sanoi, että maitoa n. 700ml / vrk tämän ikäiselle. Silloin saa tarpeeksi kalsiumia yms. Nestemielessä tarpeeksi on silloin, kun pissavaippoja kertyy päivän aikana useampia, ja pissan väri on kirkasta. Tumma pissakin saattaa kertoa siitä, että nestettä on liian vähän.

Vierailija
5/5 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meillä ollaan rintamaidolla, mutta luulisin että sama määrä koskee korvikettakin. Maito kuin maito.

Mä oon imettänyt n. puoli tuntia ennen tai jälkeen kiinteiden, niin silloin uppoaa paremmin sekä maitoa että ruokaa.