Työelämän suuret tragediat. Miksi ihmiset eivät uskalla puhua?
Täällä on jo suuri joukko ihmisiä jotka ovat kärsineet kamalista asioista työpaikoilla. Näistä ei puhuta koska pelätään.
Olen itse ollut monissa eri työpaikoissa ja tämä sama kaava toistuu. Siellä on aina joku ihminen joka haluaa manipuloida ja alistaa toisia. Nämä saavat vuosia rellestää ilman mitään seuraamuksia. AVI, Valvira, oikeuslaitos, poliisilaitos, psykiatrit.. kukaan ei tee asioille mitään koska ei voi todistaa että joku on kohdellut muita huonosti.
Täällä on jo ollut 11 työpaikka (minä ja tuttavapiirien työpaikat) jossa on ollut aivan karmea meininki. Miksi näitä psykopaatteja suojellaan?
Kun 20-25 työntekijä joutuvat hakea sairausloma pahoinvoinnin ja ahdistuksen takia tai vaihtavat työpaikka mikä tämä sairas ihminen on aiheuttanut, niin miksi ei hälytys alkaa soimaan?!
https://www.ttl.fi/tyopiste/psykopaattijohtajalle-nykytyoelama-on-herku…
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko täällä keskustella siitä että miten voi suojautua ja mitä voi tehdä? On väärin että ihmiset joutuvat luopumaan omasta työpaikasta näiden tyrannien takia.
Tulee kalliiksi yhteiskunnalle kun kaikki ovat vuorotelleen saikulla tai työttöminä.
Keskustellaan ihmeessä! Onko sinulla ajatuksia tästä, että miten suojautua ja mitä tehdä?
Voidaanko täällä keskustella siitä että miten voi suojautua ja mitä voi tehdä? On väärin että ihmiset joutuvat luopumaan omasta työpaikasta näiden tyrannien takia.
Tulee kalliiksi yhteiskunnalle kun kaikki ovat vuorotelleen saikulla tai työttöminä.