Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herra Ylppö ja Joni Kukkohovi Tinderissä

Vierailija
09.03.2020 |

Olen lukenut nyt kymmeniä juttuja kuinka Ylppö ei etsi ketään ja haluaa olla yksin ja kuitenkin kauheasti kärsii yksinäisyydestä. Hän ei halua olla myöskään julkisuudessa mutta on koko ajan Seiskassa. Ja taas tuli vastaan Tinderissä.

Samoin tuo Kukkohovi tulee lähes joka pvä vastaan. Eikös täällä jo parikin naista ole kertoneet hänet deitanneensa? Eikö Kukkohoville kelpaa kukaan vai mitä se siellä koko ajan pyörii?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylppö mainostaa siellä ihan härskisti keikkojaan. Eikö niillä muuten kukaan käy?

Vierailija
2/21 |
09.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin kanssa kuinka Ylppö kertoi jättäneensä Tinderin koska hukkuu yht ottoihin. Mut siellähän se pyörii.

Korjatkaa nyt joku se Kukkohovi! Vanhoja miehiä jo molemmat, noin 50 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nämä kaverit tulivat vastaan! Eikö kukaan heille kelpaa vai oletteko näitä deitanneet? Miksi Tinder näitä tarjoaa kun en heitä klikkaa.

Vierailija
4/21 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tuo Kukkohovi, eikö kukaan teistä ole mennyt sen kanssa deiteille?

Vierailija
5/21 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään suhdetta etsi vaan irtopiparia.

Vierailija
6/21 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs täällä sheimaillaan. Antaa setien estiä rakkautta.

Vierailija
7/21 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta kelpaako niille kukaan? Onko kukaan ollut deiteillä näiden kanssa? Ja miten tuo Ylppä jaksaa jankuttaa koko ajan kuinka ahdistunut ja yksinäinen on eikä halua julkisuutta ja koko ajan Seiskassa.

Vierailija
8/21 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoja, panoja. Paljon panoja.

Vierailija
9/21 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niitä deittaa, kun näkee, että ne hakee koko ajan uutta ja lisää? Onko hienoa olla viikon viides?

Vierailija
10/21 |
11.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä deittaa, kun näkee, että ne hakee koko ajan uutta ja lisää? Onko hienoa olla viikon viides?

Ylppö taas kerran Seiskassa kertomassa kuinka hän hukkuu naisten yht ottoihin.

Kai noille riittää naisia vaikka ovat varmaan hankalia tyyppejä molemmat.

Kukkohovilla varmaan rima korkea ulkonäön suhteen Annen jälkeen.

Vierailija
11/21 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas nämä kaverit tulivat vastaan! Eikö kukaan heille kelpaa vai oletteko näitä deitanneet? Miksi Tinder näitä tarjoaa kun en heitä klikkaa.

Voihan se olla toisinkin päin, ettei kukaan kelpuuta niitä eikä halua jatkaa deittailua.

Vierailija
12/21 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten tuo Ylppä jaksaa jankuttaa koko ajan kuinka ahdistunut ja yksinäinen on eikä halua julkisuutta ja koko ajan Seiskassa.

toi angsti-vuodatus kääntyy jossain vaiheessa miestä itseään vastaan, jos jatkuvasti joka paikassa tilittää ahdistustaan. Ei kukaan lähde deiteille sen kanssa, koska se vaikuttaa varsinaiselta ongelmakimpulta.

Vierailija
13/21 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos Ylpön profiili on valeprofiili? Niitähän on ihan älyttömän helppo tehdä. Ja mitäs väliä sillä on vaikka ovatkin siellä? Onhan sitä moni nainenkin sanonut ettei etsi mitään ja että miehet on ihan hanurista ja kaskummaa, kohta ollaankin kihloissa jonkun ahmedin kanssa ja miehet onkin parasta. 

Vierailija
14/21 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos Ylpön profiili on valeprofiili? Niitähän on ihan älyttömän helppo tehdä. Ja mitäs väliä sillä on vaikka ovatkin siellä? Onhan sitä moni nainenkin sanonut ettei etsi mitään ja että miehet on ihan hanurista ja kaskummaa, kohta ollaankin kihloissa jonkun ahmedin kanssa ja miehet onkin parasta. 

Ei ole valeprofiili.

Vierailija
15/21 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin matchasin taannoin Ylpön kanssa Tinderissä. Vaihdettiin aika pian numeroita hänen pyynnöstään, ja juteltiin vähäsen Whatsappin puolella.

Treffeille asti ei ikinä päästy, koska (anteeksi nyt kaikki superfanit) Ylppö on aika kökkö tyyppi. Ei todellakaan mikään smooth vaan sosiaalisesti vähän lahjaton, sanoi siis itsekin olevansa. Aika nopeasti kävi myös ilmi että ryyppää aika rankasti, ja itseä ärsytti namedroppailu kun aina mainitsi olleensa sen ja sen Kaurismäen kanssa siellä ja täällä juhlimassa.

Ehkä siitä olisikin ollut kertapanoksi, mutta mulle ei jotenkin napannut.

Vierailija
16/21 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin matchasin taannoin Ylpön kanssa Tinderissä. Vaihdettiin aika pian numeroita hänen pyynnöstään, ja juteltiin vähäsen Whatsappin puolella.

Treffeille asti ei ikinä päästy, koska (anteeksi nyt kaikki superfanit) Ylppö on aika kökkö tyyppi. Ei todellakaan mikään smooth vaan sosiaalisesti vähän lahjaton, sanoi siis itsekin olevansa. Aika nopeasti kävi myös ilmi että ryyppää aika rankasti, ja itseä ärsytti namedroppailu kun aina mainitsi olleensa sen ja sen Kaurismäen kanssa siellä ja täällä juhlimassa.

Uskon. Mulla on ollut yhden yön juttu tämän herra Ylpön kanssa ja voi pojat... hän yritti iskeä koko ajan toista naista kun oli mun kanssa. Mutta halusi sitten kuitenkin mun luo kun asuin keskustassa! Olin nuori ja tyhmä ja suostuin. Eikä hän ollut edes hyvä.... keskittyi vain itseensä. Ja kun menetin mielenkiintoni alkoikin kummasti huolestua.

Ja on on kömpelö. Ei voinut käydä pissalla niin että ovi oli auki. On tosi neuroottinen.

Suosittelisin pysymään kaukana. Kaikki naiset ovat pettyneitä häneen.

Vierailija
17/21 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä minkä näköinen olet, siis millainen naismaku Ylpöllä on? Nuo dokaukset ja muut tulee ilmi myös herran kirjasta.

Vierailija
18/21 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni ei ole fiksua juoruilla treffeistään ja viestittelyistään. On heilläkin oikeus yksityiselämään. Tosi tyylitöntä.

Vierailija
19/21 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestäni ei ole fiksua juoruilla treffeistään ja viestittelyistään. On heilläkin oikeus yksityiselämään. Tosi tyylitöntä.

Ylppö on jatkuvasti itse kertomassa Seiskassa Tinderistä ja treffeistään. Jos on julkisuuden hlö pitää varautua siihen ettei ole yksityiselämää.

Vierailija
20/21 |
13.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku täti joka saanut Ylpöltä pakit satuilee katkeria juttuja useana kirjoittajana. "oisin saanut mutten halunnutkaan." "oli tosi huono joo, ja pieni pili" jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi