Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin ihmeessa kuukautiset oikein tulevat takaisin?? Olen lopettanut imetyksen jo pari kuukautta sitten, eika niita vain kuulu.

26.06.2006 |

Minipillereitä olen syönyt, joten raskaana ei ainakaan pitäisi olla, vaikka oireet siihen suuntaan viittaisikin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alkoi jo kun synnytyksestä oli vain 2kk vaikka täysimetänkin.

terveisin

mine

Vierailija
2/3 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksilöllistä, mut minipilleritkin voi tehdä sen, että kuukautiset jä tulematta. Ja jos oireita on, kannattaa testi tehdä, vaikka ehkäisy olis mikä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kanssa kuukatiset alkoivat lähes heti, vaikka imetin, kakkosella kesti noin 6kk, ja nyt ei siis vain kuulu. Ja kaikilla kolmella on imetys ja ehkäisy kulkenut samaa rataa, joten samalla henkilölläkin heittoa on. Ehkä kyse on siitäkin, että kroppa palautuu useamman raskauden jälkeen hitaammin?

" Raskausoireet" alkoivat vähän imetyksen loppumisen jälkeen, ja kun olen kuullut, että niitä voi ilmaantua ennen kuukatisten alkua, olen ajatellut (ja toivonut) että siitä olisi kyse.

Lapsiluku on nimittäin täynnä, enkä todellakaan tunne jaksavani vielä uutta vauvaa.. Toisaalta minulle on kerran tehty abortti, enkä enää koskaan halua siihen ryhtyä, joten pelaan nyt vähän " pää puskassa" menetelmällä.