Alelöydöt pinoon!!
Itse yritän sinnikkäästi olla ostamatta mutta kyllä varmaan jotain tulee ostettua...:)
Me käytiin eilen vähän kattelemassa ja mukaan tarttui vaan miehelle farkut Jack&Jonesista 30e ja miehelle kengät Biancosta -50%.
Kommentit (17)
Itse en päätöksessä pysynyt, vaan tänään meni yli 500¿ ohimennen yhden alle kaks vee tytöntyllerön vaatteisiin, vaikka mitään ei tosiaan olisi tarvittu. En voi vastustaa yhtälöä ihana vaate+alennus...suurin osa jää sitten lopuksi vielä täysin pitämättä! Ihan hömpän hommaa! Sitten kun uudet mallistot saapuu on kaapit täynnä ale tuotteita, eikä taasenkaan tarvittaisi mitään, mutta silti pitää ostaa kun kauppoihin on juuri tullut ties mitä ihanuuksia!
sillä rahaa palaa varmasti kesän Kreetan matkalla,joten:
Pojalle ostin JJstä Kivat takin 12e,Kivat-housut 8e.En mitään muuta,sillä Legon aleprosentti vielä liian pieni.
Lindexistä yhden Bamse-hihatoman ja yhden Bamse t-paidan -30%.
Itselle Lindexistä yksi pusero -70% ja Prismasta hyvänvärinen Finnwearin t-paita 8e.
Nämä aleostokset siis kaupoista,mutta kun työsuhde-etuna henkilökuntamyymälä,niin sieltä sitten rohmusin:
Lapselle t-paitoja(mm.spiderman,puuha-pete) 0,50-1e.
Collegehousuja 1e.
Itselle t-paitoja 1e
Farkkkuja 1e.
Hameita 1-3e.
Shortsit&caprit 1-3e.
Joten noita on sitten kaapit täynnä...ja kaupoissa ei tarvitse enää kierrellä!
Lindexiltä ostin -50%
- pojalle bamse sukat
- bamse sammarit
- bamse collegetakki
- farkut
- Tytöille alushousuja
- tytölle velourpuvun (takki+housut)
Seppälästä -50%
- miehellä boksereita
- tytölle neuletakin
Lastenvaateliikkeestä -50%
- pojalle timberlandin trikoopaidan (oli pakko ostaa ja kokeilla millainen laatu on, kun täällä niin usein kehutaan =) )
- legon puolihameen
Miehelle Gantin vaatteita melkoinen pino, lapsille vaatetta (Tommy Hilfiger, Burberry, Mexx, Esprit), FP:n Little Peoplen ritarilinna, Reimatecin haalari ja takki, Eccon kävelykengät toiselle lapsista.
Jesper Juniorista löysin himoitsemani Emile Et Rose -setin pikkuvauvalle 50 % alennuksella. Alkuperäisellä hinnalla en IKINÄ raaskisi tällaista ostaa, kun nytkin jäi vielä hintaa 33,50 euroa. Setissä siis housut, body ja takki ja se on AIVAN IHANA!
Täytyyhän vauvalla olla joku juhla-asukin =)
Mies (!) osti taaperollemme Stockalta Bogin trikoovaatetta puoleen hintaan, kivan kesäisiä värejä. Hintaa jäi esim. 4e/shortsit.
Kehtaakohan näitä edes listata:
Kavatin kenkiä parit a' 20-22e
Ticketin light rain set, sammalenvihreä (minkähän vuoden väri tuo on? en ole ennen nähnyt) 30e ja benettonin saman värinen lippis 6e
Mayoralin housu-paitasetti 15e
Mayoralin samettilappuhaalarit 12e ja kauluspaita 10e
Disneyn farkut ja farkkutakki yht 20e
Benettonin housut 8e
Robeezin tossut 20e
pari t-paitaa 4-5e
Ja reimatecin välikausihaalari (-30%) ensi keväälle on varattuna, mutta voi olla, ettei tule sitä ostettua...
Parina päivänä on nyt aleissa kierrelty ja tässä saldoa:
Keskimmäiselle urheilusandaalit 22 ¿
Juniorille:
Stockalta kasa vaatetta (trikoopaitoja, collegehousut, bodeja) 33 ¿
Pompiista yhdet pellavahousut 27 ¿
Adams Kidsistä muutama paita, collegehaalari, kolme t-paitaa, unipussi ja keskimmäiselle alusvaatteita yhteensä 51 ¿ (Grobagin unipussit oli tuolla puoleen hintaan! )
Mökille keittiöön Stockalta pyyhettä, pannulappua 13 ¿
Anoppilaan keinuun uuden markisiikankaan Eurokankaasta
Miehelle ostin yhden Peakin paidan
Esikoiselle 13 v ostettiin hame ja toppi
Itselleni olen ostanut 2 t-paitaa ja yhden pitkähihaisen paidan
Loppujen lopuksi en ole mielestäni kauheasti tuhlannut, aika pienellä päässyt (SO FAR). Normaalisti kaupungissa käyntiin kuluu paljon enemmän rahaa. Ja oli tosi ylpee itsestäni kun selvisin Pompiista ulos mukanani vain yhdet housut. Sieltä kun tulee aina ostettua kaikkea ihanaa :) - odottelen että aleprosentti on vähän isompi kuin vaivaiset 30 %
t. Kaisastiina
Mistä ostit Ticketin rain setin?
-kiitos-
Toistaiseksi ostettu vasta niken lenkkarit stockalta 18e. Perjantaina kun tulee lomarahat niin sitten pääsen vasta vauhtiin:D.
Ticketin rain set löytyi Ison Omenan pikkukipparista. Jäljellä oli myös turkoosia. Kokoja ainakin 92 ja 104 (98a ei) ja jokunen muu.
Meillä olisi tarvetta, mutta en ehdi kovin paljon kiertelemään, varsinkaan kun loma alkaa ja pojan kanssa kahdestaan ollaan, niin en silloin haluaisi kaupoissa kierrellä...
Kiitos jo etukäteen tiedosta
Salminakki
Kavatin kenkiä taas löytyi Tapiolan Stokkalta. Aleprosentti 40 ja hinta laskettiin hintalapun hinnasta. Osassa oli normaalihinta ja osassa jo kertaalleen alennettu hinta. Ihmettelin tätä myyjälle, ja sain kehoituksen etsiä kengät, joissa jo alennettu hinta. Näin sitten tein ja siksi maksoivat mielestäni vähän. Itse ostin kokoa 25 pojalle ja ainakin 23-26 olisi myös löytynyt (sandaaleja, tarrallisia nahkakenkiä, nauhakenkiä). Muita kokoja en katsellut. Lisäksi löytyi paljon kangaroosin lenkkareita 20e.
nim. olisi tietysti ollut fiksua listata ostopaikat jo alkuperäiseen viestiin, mutta kun on tyhmä pää...
Hienoja ale-löytöjä! Mistäpä löytyi Robeezin tossut tuohon hintaan?
Itse en ole tehnyt mitään suurempia aleLÖYTÖJÄ mutta melko paljon olen kyllä ostanut alesta jo näilläkin aleprosenteilla....
3v:lle ja 4kk:lle
-Pikkuväestä ja Pompiista iso kasa vaatteita
-H&M:ltä ja Bobosta nuoremmalle
-ulkomaisista nettikaupoista myös melko paljon
Miehelle Stoccan alesta Henri Lloydin vaatteita, Columbian takin, Peakin paitoja, kengät
Itselleni espritin hupparin ja pikeen, Hilfigerin pikeen jne.
Luulen etten juuri osta sitten loppualesta sillä molemmat käyttävät suosittuja kokoja jotka loppuvat nopeasti...mutta jos jotain kivaa tulee eteen niin ehkä sitten...
Summia en edes kehtaa laittaa kun melko paljon on mennyt rahaa, vaatehullu kun olen:D
Ai niin..Petite-pommessa oli myös Ticketin light rainsetit alessa!
Alkutalvesta olin kovastikin aktiivinen tällä palstalla, mutta ehkä tuonne odotuspalstalle siirtymisen myötä tämä palsta jäi vähemmälle huomiolle. Tosin monta kertaa viikossa käyn katsomassa viestejä.
Tässä vastaukseni gallupiin:
1) ITSELLENI en ole löytänyt alennustamyynneistä kuin yhden Espritin kesämekon. Normaalihinnalla olen sitä löytänyt muutakin...
2) LAPSELLE (3-vuotias poika) ostin eilen Stockalta:
* Reimatec-kevättakin (välikausitakin)
* Reimatec-housut
* Reima Casual -sarjan housut sekä
* Mikki-collegepuvun.
Takki maksoi 50 e, housut 28 ja 16 e. Olin kyllä ihmeissäni, että kevään Reimatecit oli alennettu. Samaa ihmetteli myyjäkin. Haalarin olisin vielä halunnut ostaa, mutta odottelen vielä jos sellaisen saisi alesta. Stockalla oli alennettu ainoastaan noiden kaksiosaisten pukujen hinnat.
Olin kyllä tyytyväinen ostoksiini, sillä nyt sai kaksiosaisen tec-puvun halvemmalla kuin oelkän normaalihintaisen takin.
ja Ticketit oli tosiaan jo alennettu.Kokoja näytti olevan vielä ihan hyvin jäljellä ja esim. light rainsetille jäi hintaa reilut 28e.Meillä ko. puku on ollut kyllä toimiva joten suosittelen:)
Tänään kuitenkin tuli käytyä mukelomestassa ja ostinkin sitten
- Pojalle kahdet mayoral kangashousut -50%
- Tytöille molemmille trikoopaidat -30%
Jospa toista kertaa ei kaupungille eksyisi nyt ale-aikaan. No nuo kaikki oli syksyä varten, kesävaatetta en ala hamstraamaan.