En voi ymmärtää ihmistä, jolla on näyttävä maastopyörä, mutta josta puuttuu niinkin perusasia kuin lokasuojat. Märällä kelillä ei nimittäin kovin kovaa ajella, kun on jo selkä ihan ravassa
Käsittämätöntä. Jos tunnistit itsesi niin voitko vähän avata tätä touhua?
Kommentit (9)
Se on coolia. Selän kuuluukin olla ravassa, silloin on kova tekijä!
Kuinka paljon sinulla itselläsi on kokemuksellista vertailupohjaa sellaisella ajamisella?
Tuo on vähän kuin valittaisi miten huonosti Formula1 auto soveltuu kaupassa käyntiin. Niin.. Eihän se sovellu, mutta ei ole tarkoituskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon sinulla itselläsi on kokemuksellista vertailupohjaa sellaisella ajamisella?
Minulla oli itselläni lokariton maastopyörä varmaan 5 vuotta joskus ala-aste-aikoina. Tiedän kyllä mistä puhun. Ap
Ei mettäs tarvii niitä. Ne on vaan tiellä. Kolisee, irtoo ja kaikki risut siellä välissä. Pyörätiellä työmatkalla eri. Mut tosissaan polkevat on muutenkin naamaa myöten ravassa et siinä ei paljoa jotkut lokarit auta. Ja vaatteet sen mukaan ettei kuitenkaan kastu.
Aloitukseen olisi pitänyt laittaa AIKUISEEN ihmiseen. Lapsilla ei näissä asioissa ole välttämättä vaikutusvaltaa. Ap
Maastoajossa lokarin väliin voi jämähtää risuja, käpyjä yms jolloin voivat olla jopa vaaralliset. Itse laitan kyllä työmatka-ajoon taakse irtolokarin. Vaikka olisi goretexit päällä niin se kurapehva lookki ei ole kiva ja joka päivä saisi pyykätä työmatkavaatteet. Mutta kai se on enemmän pro ja aerodynaamisempi ajella ilman.
Ajanko jotenkin väärin kun minulla ei ole koskaan selkä ravassa?!
Jotka oikeesti ajaa vakavasti sillä maastopyörällä niin heillä on ihan kunnon ajokamat mistä ei mene vesi läpi:D eri asia jotka käyttää fillaria asfaltilla vaan siirtymiin paikasta toiseen