Matka Garda-järvelle heinäkuussa. Pitäisikö perua?
Parin viikon matka, piti tehdä päiväreissuja myös Milanoon ja Venetsiaan.
Kommentit (23)
No, mites mielipiteet nyt näin kuukautta myöhemmin. Vieläkö ootellaan?
Kyllä kannattaa perua. Ei tule onnistumaan.
Just bergamon ja Milanon kentät vieressä
Mulla asuu sukulaisia siellä ja kesällä pitäisi mennä. Heinäkuu on ehkä siinä ja siinä. Odottaisin vielä ehkä kuukauden niin näet miten tilanne kehittyy. Nyt ei kannata hötkyillä kun ei kukaan voi ennustaa miten tässä käy.
Enpä usko, että tulee toteutumaan. Peru, jos Et ole maksanut jo tai jos vielä voit saada rahat takaisin.
Itsellä varattu Espanjaan matka heinäkuulle ja hyvin pessimistinen olen sen suhteen. Jo maksetusta majoituksesta tuskin rahojakaan saa takaisin, koska pienet perheyritykset todennäköisesti ajautuvat maksukyvyttömäksi :(
Kannattaa ottaa huomioon, että Suomen tilanne saattaa myös kehittyä eri tahdissa kuin Italian. Itse uskoisin, että Italiassa kestää kauan saada tilanne takaisin hallintaan ja uskon, että heinäkuussa etenkin pahimmilla alueilla on yhä runsaasti rajoituksia. Luultavasti vaikka matkustus maiden välillä turistina sallittaisiinkin, ei kohteiden elämä ole edelleenkään normaalia, vaan moni paikka on yhä suljettu jne.
Siellä on hätätila käynnissä ja ihmiset miettivät, voisikohan sinne ehkä mennä. Mitä ihmettä?
Mä olen itse varautunut siihen, että en enää tän vuoden puolella matkusta. Matkustan vasta sitten kun tämä kriisi on oikeasti saatu hallintaan kaikin osin joka puolella ja tilanne ollut sellainen jo jonkin aikaa. Ei mun lomamatkat ole niin tärkeitä, ettenkö voisi odottaa vaikka ensi vuoden kesälomaan ihan hyvin.
Ei tule tapahtumaan. Peru hyvissä ajoin.
Tietää sitten pari viikkoa ennen reissua
Vierailija kirjoitti:
Mä olen itse varautunut siihen, että en enää tän vuoden puolella matkusta. Matkustan vasta sitten kun tämä kriisi on oikeasti saatu hallintaan kaikin osin joka puolella ja tilanne ollut sellainen jo jonkin aikaa. Ei mun lomamatkat ole niin tärkeitä, ettenkö voisi odottaa vaikka ensi vuoden kesälomaan ihan hyvin.
Varaudu myös siihen, että odotus voi kestää vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on hätätila käynnissä ja ihmiset miettivät, voisikohan sinne ehkä mennä. Mitä ihmettä?
Häh, luulisi sinne silloin varsinkin turistien rahan kelpaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaudu myös siihen, että odotus voi kestää vuosia.
Aivan varmasti kestää! Vähintään kaksi, luultavasti viisi.
Mä en uskaltaisi siirtää matkaa edes ensi vuoden kesäänkään. Jo seuraava aalto on jo matkalla Eurooppaan.
Tämä voi olla sellainen kriisi että matkailu voi loppua kokonaan vuosiksi, jopa ikuisuudeksi.
Peruisin, ei tule toteutumaan. Ja vaikka teknisesti toteutuisi niin kantsii miettiä onko Italiaan matkustaminen järkevää tai turvallista vielä pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, luulisi sinne silloin varsinkin turistien rahan kelpaavan.
Se on hienoa, kun huomaa, että tyhmyyden pohjaa ei ole vielä saavutettu.
Ihan pienenä vinkkinä, jos yhteiskunnassa ei ole riittävästi ruokaa, miten ajattelit, että ihmiset ovat innokkaasti jakamassa sitä turisteille.
Ota nyt huomioon, että tämä, mitä olemme nähneet, on vasta alku, rytinä on vasta tulossa.
Äläkä sano, että Kiinassa on vähentyneet tartunnat, eivät ole vähentyneet, Kiina vain sanoo, että on vähentynyt.
Buukattu matka ranskaan kesäkuun lopulla. Sinne ois isompi ryhmä suomalaisia menossa nizzan lennot aika täynnä jo helmikuussa. Suurin osa ei oo vielä perunnu. Mulle aivan sama peruuntuuko mutta norvegaani hyvittää vissiin vain lokakuulle asti....
On yksi mahdollisuus. Sairastuat itsesi koronaan. Joko kuolet, tai saat immuniteetin.
Ei.