Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saat ei-toivotun onnittelun, miten vastaat?

Vierailija
04.03.2020 |

Jos joku henkilö - jonka onnittelu on sinulle yllättävä tai ei-toivottu - onnittelee sinua vaikka syntymäpäiväsi, ylennyksesi tai jonkun muun iloisen asian johdosta viestillä, miten vastaat vai vastaatko lainkaan?
Esimerkkinä vaikka henkilö joka on yksipuolisesti ihastunut sinuun.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon kiitos. 

Vierailija
2/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen onnittelu-fetissi sulla on? Montako topikkia aiheesta pitää tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos

Vierailija
4/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kuivasti ilman emojia.

Vierailija
5/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Vierailija
6/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluhullu

Vierailija
7/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? No vastaan kiitos. Luulin aluksi, että tarkoitit, että joku onnittelee asiasta, joka ei ole totta. Esim. ei ole syntymäpäiväsi, et saanut ylennystä tms.

Tottakai onnittelusta kiitetään, oli sen sanoja kuka tahansa!

Vierailija
8/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan niin vähän onnitteluita, että otan jokaisen aidosti kiitollisena vastaan. Yksipuolisia ihastuksia en koskaan huomaa, joskus joku on tunteensa minulle paljastanut enkä edes tajunnut mistä siinä keskusteltiin. Myöhemmin vasta älysin että hetkonen, siis tarkoittiko hän että olisi jotenkin ikään kuin kiinnostunut. Siis minusta? No ei varmaankaan. Vai?

Näin meillä ihmisillä vaan on erilaiset ongelmat. Itse olen huolestunut maailman tilasta, ja joku on huolestunut siitä että huonommat ihmiset onnittelevat.

Vierailija
9/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään onnitteluhulu, vaan eräs miespuolinen työkaveri onnittelee nykyään viestillä nimipäivää, syntymäpäivänä, kaikesta mahdollisesta. Pelkään jo ensi sunnuntain naistenpäivää... en tiedä miten kohteliasta vastata, ettei jatka viestittelyä. Onko se pelkkä kiitos pisteen kera vai joku perus hymy-emoji. Haluan olla kohtelias mutta en rohkaista.

Ap

Vierailija
10/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä pidä mitään nimipäivän tai naistenpäivän toivotuksia onnitteluina. Toivotuksiin vastataan "kiitos, samoin". 

Vierailija
11/11 |
04.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mikään onnitteluhulu, vaan eräs miespuolinen työkaveri onnittelee nykyään viestillä nimipäivää, syntymäpäivänä, kaikesta mahdollisesta. Pelkään jo ensi sunnuntain naistenpäivää... en tiedä miten kohteliasta vastata, ettei jatka viestittelyä. Onko se pelkkä kiitos pisteen kera vai joku perus hymy-emoji. Haluan olla kohtelias mutta en rohkaista.

Ap

Aika hullua on tuollaisesta ahdistua. Monet ventovieraatkin toivottavat hyvää joulua, naistenpäivää jne. Kiitoksella niistä selviää.