Annatteko lemmikkien nukkua sängyssänne?
Miksi? Miksi ette?
Meillä nukkuu koira sängyssä ja siinä on kyllä jotain niin terapeuttista kun aamulla herää ja käden mitan päässä tuhisee tuo kävelevä lämpöpatteri jota saa heti rapsuttaa. En muista nousseeni "väärällä jalalla" vuosiin :D
Kommentit (15)
Kisu nukkuu missä haluaa :) Aamuyöllä tulee monesti peiton alle jalkopäähän.
Tietysti. Toinen kissani tuli just kainaloon kehräämään.
Annan. Kaksi kissaa on ja saavat tulla viereen nukkumaa. Vaikee niitä nyt on enää pois sängystä opettaa kun aina ovat saaneet tulla ja olla.
En, koska koira on nuori, ja jos annan sen nyt nukkua sängyssä, se tulee sinne aina. Sitten, kun se on aikuinen, ja älyää, että voi kutsusta tulla, niin arvioin tilannetta uudestaan. En halua, että koira pomppaa sänkyyn, kun olen nukkumassa, enkä halua, että se on siellä aina.
Edellinen koira sai nuorempana tulla sänkyyn, mutta sitten meille tuli lapset, ja sängyssä oli vain liikaa porukkaa. Myöhemmällä iällä koira tiputteli pissaa ympäriinsä, joten se ei ollut tervetullut sänkyyn.
Ja lasten sänkyihin koira saa halutessaan mennä, koska se on lapsille ok.
nro 5
Kyllä, kaksi kissaa nukkuu aina valtaosan yöstä sängyssä. Osan aikaa jalkojen päällä tai kainalossa, osan aikaa kyljessä kiinni, osan aikaa jalkopäässä. Nukkuvat niin rauhallisesti, että toimivat lähinnä unileluina ja kuumavesipulloina.
Annan. Eivät ne kysele - tulevat sänkyyn, kun olen nukahtanut, jos olen valveilla ollessani häätänyt ne pois. Ja mukavastihan ne lämmittävät.
No joo. Saksanpaimenkoira. Alussa yritin sitä kieltää mutta se ovelus älysi tutkia milloin olen unessa ja sitten alkoi patjan kulma varovasti painua. Luovutin.
Tuolla ne nukkuu nytkin sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
No joo. Saksanpaimenkoira. Alussa yritin sitä kieltää mutta se ovelus älysi tutkia milloin olen unessa ja sitten alkoi patjan kulma varovasti painua. Luovutin.
Naurahdin, ihan loistavaa :D AP
Meillä ei koira tule sänkyyn, eikä liiemmin päästetä makuuhuoneeseen. Joskus saattaa perässä tulla, jos menen petaamaan sänkyä tai vien pyykkejä kaappiin, ja se on ok. Yönsä nukkuu olohuoneen sohvalla tai milloin missäkin.
Syy tähän on se, että aikanaan kaksi kissaa nukkuivat sängyssä ja olin aamusta aivan tukossa, kun yön karvakaverit oli vieressä ollut. Edesmennyt kanimme nukkui myös välillä päiväunet sängyssä, mutta tohti aina silloin tällöin pissata samalla.
Muutenkin, vaikka lemmikit ovat meille rakkaita perheenjäseniä, niin makuuhuone halutaan pitää nykyään pelkästään meidän "omana alueena".
En, koiran tassuissa on aina sen verran hiekkaa ja pippelikarvoissa pissaa, etten halua sänkyyn. Lisäksi siinä on kesällä joka viikko punkkeja, joita on mahdoton löytää turkin seasta. Tykkään kyllä halailla koiraani, mutta tässä menee raja. Ja seksin aikana ei ole edes makuuhuoneessa, koska tuijottaa.
En, nukun niin huonosti, etten halua koiraa sänkyyni häiritsemään. Sohvalle se saa kyllä tulla, mutta makuuhuoneessa sillä on oma peti ihan sänkyni vieressä.
En päästä koiraa sänkyyn enkä sohvalle, koska hän on kooltaan iso ja harrastaa metsästystä. Eli en tahdo mahdollisia turvetta ja sammalta sänkyyni.
Koiramme on aika iso mutta kiipeää itse jokaisen perheen jäsenen sänkyyn. Ei tietty nuku öitään meidän seurassa vaan alakerrassa sohvalla. Mutta päiväunia tykkää nukkua meidän sängyissä.