Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö aina raskastestin?

Vierailija
26.06.2006 |

Minä en, kun menkkoja ei kuulu vaan sen sijaan alkaa pahoinvointi ja väsymys, en katsonut aiheelliseksi tuhlata rahojani testiin. Hommahan oli selvä muutenkin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää, että meillä ei ikinä ole ollut niin tiukkaa rahan kanssa (vaikka esikoista yrittäessä olimme molemmat opiskelijoita), etteikö raskaustestiin olisi ollut varaa. Mutta toki jos olette ihan älyttömän köyhiä niin tuon ymmärtää. Sehän siinä vain on, että kannattaako niitä lapsia tehdä, jos ei ole edes raskaustestiin varaa...?

Vierailija
2/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat jää pois, rinnat jumalattoman kipeet ja sit tulee paha olo, niin mitäpäs sitä enään testaileen ja raskaana on aina oltu! En ymmärrä miksi pitää testailla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja isosti olinkin raskaana =D

Vierailija
4/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei, ei meilläkään ollut siitä kiinni etteikö olisi ollut varaa laittaa viittä euroa raskaustestiin, vaan -kuten jo avauksessani kerroin - tuntui turhalta testata kun homma oli muutenkin selvä.

ap

Vierailija
5/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä ihan oikeasti olevasi jotenkin parempi ihminen, kun et ole tehnyt raskaustestiä? Kyllä tähän maailmaan kaikenlaista porukkaa mahtuukin.

Minä en ymmärrä, mistä tällaista idiotismia sikiää.

Vierailija:

menkat jää pois, rinnat jumalattoman kipeet ja sit tulee paha olo, niin mitäpäs sitä enään testaileen ja raskaana on aina oltu! En ymmärrä miksi pitää testailla...

Vierailija
6/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan.

Odotan että menkat on myöhässä muutamia päiviä ja sitten testaan. Jos on nega niin menen lääkäriin ja kiertoa sitten hoidetaan, jos on positiivinen niin soitan neuvolaan ajan.

Vierailija
7/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan luota oman kropan tuntemuksiin niin paljon. Joo tuntemuksia on ollut ennen plussaa (2 kpl) mutta niinpä on ollut ennen muitakin menkkoja, aina kun on vauva ollut toiveissa (lukemattomia kertoja).

Vierailija
8/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys, alatiesynnytys, mutta sitä ennen: Ei ole tehnyt raskaustestiä! Yksi tärkeä kriteeri määriteltäessä täydellistä äitiyttä. Jep.

Vierailija
9/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei vaan tarvi. Ja en ymmärrä miksi siitä piti vetää herne nenään....t.3

Vierailija
10/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Imetys, alatiesynnytys, mutta sitä ennen: Ei ole tehnyt raskaustestiä! Yksi tärkeä kriteeri määriteltäessä täydellistä äitiyttä. Jep.

Vierailija
11/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtänet toki, että kaikille asia ei kuitenkaan ole selvä?

Esim. minulla ei ole koskaan ollut perinteisiä oireita, kuten pahoinvointia jne.

Vierailija
12/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä menkat kyllä jäi pois ja rintoja aristi mutta oli koko ajan tunne ettei ole raskaana. Maha oli koko ajan kipeä kuin juuri ennen menkkoja ja parina eka menkka päivänä.

Vierailija
13/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliin " ilmeisesti olen raskaana kun tuntuu siltä"

Vierailija
14/14 |
26.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ainakin on molemmissa raskauksissa kysytty koska raskaustesti on ollut positiivinen, ja se on merkitty myös neuvolakorttiin. Mitäs sitten tehdään jos ei ole testiä itse tehnyt, testataanko neuvolassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan