Norwegianin törkeät lentoemännät
Herran jestas että oli huonokäytöksisiä emäntiä välillä Oslo - Stavanger. Erityisen ihmeellistä oli se, että neljästä emännästä kolme oli tällaisia ja yksi poika-riepu ei puhunut oikein kellekään mitään. Käveli pari kertaa matkustamon läpi niinku joku zombie. Niin, ja vika oli varmasti minussa kun olisin halunnut tuoda cabin-size laukkuni matkustamoon, se piti jättää ovella ruumaan. Kone ei ollut läheskään täynnä ja raotin käsimatkatavarahyllyn luukkua (ne muuten oli kaikki kiinni kun boordaus alkoi, kaikki olivat jo kuulemma täynnä??!!) ja siellä oli hyvin tilaa. Tätä kysyin lennon aikana ja sain vastineeksi niskojen nakkelua. Kysyin seuraavalta ja hän syytti minua häirinnästä. Voe helekkari. Siihen loppui minun lennot norjalaisten koneilla.
Kommentit (3)
Oliko mukanasi myös sellainen pitkä mies jolla oli kukka hatussa ja lyhyt mies, joka sanoi "Asiahan ei luonnollisesti minulle kuulu, mutta minä vaan kysyn..."?
On aika koppavaa väkeä sattunut kohdalle
Tuntuvat olevan hieman itseänsä täynnä. Matkustan paljon Norwegianilla ja suomeen suuntautuvilla lennoilla on kiva matkustamoväki. Mutta olen kuullut, että Oslosta lähtevillä lennoilla olisi vähän eri meininki, matkustajia ei oikein pidetä arvossa.