Sensai 38
nyt olis tuollainen ripsari Sokoksen tarjouksessa 24,50 kannattaako ostaa, en ole koskaan kokeillut!
Kommentit (16)
Pysyy myös rasvaisella iholla. Lähtee myös yhden valmistajan puhdistusliinalla.
En ole tykännyt. Tuntui, että lähti ripsetkin samalla.
Huom, se on se tuuheuttava versio, joka on tarjouksessa, ei perus Sensai 38. Eri harja, eri aine.
Vierailija kirjoitti:
En ole tykännyt. Tuntui, että lähti ripsetkin samalla.
Vesi taisi olla liian kylmää.
En tykännyt. Silmänympärykset kuivuu ja ohut iho rasittuu liikaa, kun pitää pestä ripsaria pois liian lämpimällä vedellä.
En oikein tykkää siitä. Itselläni on pitkät ripset ja usein ripsiväri varisee niistä. Piilareiden kanssa se on pirullisen tuntoista, koska ne muruset menee sinne linssin alle. Tämä ripsiväri sekä varisee, että on silti loppujen lopuksi vaikeaa saada kokonaan pois. Lisäksi se ei oikein näytäkkään miltään.
Erittäin hyvä, pysyy hyvin kelillä kuin kelillä, ja sopii lyhyt ripsisille. Mutta kokeile, eihän sitä muutoin tiedä. On kuitenkin laadukas tuote.
Niitä on tosiaan kaksi eri versioita. Itse olen käyttänyt sitä tavallista, en tuota joka nyt on tarjouksessa.
Minulle on sopinut erittäin hyvin ja lähtee todellakin tuoll 38 ast, vedellä, ei tarvitse erikseen hankkia ripsivärin puhdistusaineita.
ok,en taida ostaa ,ei oikein vakuuta. Entä Cliniquen Lash Pover tai Lauderin Sumptous Rebel .....kaikki siis sokkarin tarjouksia
Ollut vuosia oma lemppari. Pysyy ripsissä hyvin satoi tai paistoi eikä varise päivän mittaan. Helppo putsata, lähtee hankaamatta. Itelleni antaa tarpeeksi näyttävyyttä mutta mitään tekoripsiefektiä sillä ei saa, vaan enemmän luonnolliset ripset.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on tosiaan kaksi eri versioita. Itse olen käyttänyt sitä tavallista, en tuota joka nyt on tarjouksessa.
Minulle on sopinut erittäin hyvin ja lähtee todellakin tuoll 38 ast, vedellä, ei tarvitse erikseen hankkia ripsivärin puhdistusaineita.
Onko osalla vanhentunut tuote kun lähtee palasina?
Millaisia ominaisuuksia haluaisit että siinä ripsarissa on? Millaiset ripset sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämähän ei lähde muuten kuin liottamalla ripsiä ensin lämpimällä vedellä ja sitten vetämällä sitä kynsillä irti ripsistä. Lähtee kyllä paljon ripsiäkin siinä.
-7-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämähän ei lähde muuten kuin liottamalla ripsiä ensin lämpimällä vedellä ja sitten vetämällä sitä kynsillä irti ripsistä. Lähtee kyllä paljon ripsiäkin siinä.
-7-
Kyllä minulla on lähtenyt helposti esimerkiksi samalla, kun käy suihkussa. Ei tarvitse vetää kynsillä, kevyt sormenpäillä pyyhkäisy riittää. Oletko varmasti käyttänyt tarpeeksi lämmintä vettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-7-
Kyllä minulla on lähtenyt helposti esimerkiksi samalla, kun käy suihkussa. Ei tarvitse vetää kynsillä, kevyt sormenpäillä pyyhkäisy riittää. Oletko varmasti käyttänyt tarpeeksi lämmintä vettä?
suihku=liotat ripsiä. Kyllä meikit pitäisi pystyä poistamaan ilman että tarvitsee mennä suihkuun.
Jotkut sitä hehkuttaa joo. Ite en pitänyt siitä, että poistettaessa se lähtee semmoisina puikkoina, palasina pois. Tykkään enemmän lämpimään veteen liukenevasta ripsarista.