Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sensai 38

Vierailija
03.03.2020 |

nyt olis tuollainen ripsari Sokoksen tarjouksessa 24,50 kannattaako ostaa, en ole koskaan kokeillut!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sitä hehkuttaa joo. Ite en pitänyt siitä, että poistettaessa se lähtee semmoisina puikkoina, palasina pois. Tykkään enemmän lämpimään veteen liukenevasta ripsarista.

Vierailija
2/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy myös rasvaisella iholla. Lähtee myös yhden valmistajan puhdistusliinalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tykännyt. Tuntui, että lähti ripsetkin samalla.

Vierailija
4/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom, se on se tuuheuttava versio, joka on tarjouksessa, ei perus Sensai 38. Eri harja, eri aine.

Vierailija
5/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tykännyt. Tuntui, että lähti ripsetkin samalla.

Vesi taisi olla liian kylmää.

Vierailija
6/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt. Silmänympärykset kuivuu ja ohut iho rasittuu liikaa, kun pitää pestä ripsaria pois liian lämpimällä vedellä.

Vierailija
7/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tykkää siitä. Itselläni on pitkät ripset ja usein ripsiväri varisee niistä. Piilareiden kanssa se on pirullisen tuntoista, koska ne muruset menee sinne linssin alle. Tämä ripsiväri sekä varisee, että on silti loppujen lopuksi vaikeaa saada kokonaan pois. Lisäksi se ei oikein näytäkkään miltään.

Vierailija
8/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä, pysyy hyvin kelillä kuin kelillä, ja sopii lyhyt ripsisille. Mutta kokeile, eihän sitä muutoin tiedä.  On kuitenkin laadukas tuote.

Vierailija
9/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on tosiaan kaksi eri versioita. Itse olen käyttänyt sitä tavallista, en tuota joka nyt on tarjouksessa.

Minulle on sopinut erittäin hyvin ja lähtee todellakin tuoll 38 ast, vedellä, ei tarvitse erikseen hankkia ripsivärin puhdistusaineita.

Vierailija
10/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok,en taida ostaa ,ei oikein vakuuta. Entä Cliniquen Lash Pover  tai Lauderin Sumptous Rebel .....kaikki siis sokkarin tarjouksia

Vierailija
11/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vuosia oma lemppari. Pysyy ripsissä hyvin satoi tai paistoi eikä varise päivän mittaan. Helppo putsata, lähtee hankaamatta. Itelleni antaa tarpeeksi näyttävyyttä mutta mitään tekoripsiefektiä sillä ei saa, vaan enemmän luonnolliset ripset.

Vierailija
12/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on tosiaan kaksi eri versioita. Itse olen käyttänyt sitä tavallista, en tuota joka nyt on tarjouksessa.

Minulle on sopinut erittäin hyvin ja lähtee todellakin tuoll 38 ast, vedellä, ei tarvitse erikseen hankkia ripsivärin puhdistusaineita.

Onko osalla vanhentunut tuote kun lähtee palasina?

Vierailija
13/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia ominaisuuksia haluaisit että siinä ripsarissa on? Millaiset ripset sinulla on? 

Vierailija
14/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän ei lähde muuten kuin liottamalla ripsiä ensin lämpimällä vedellä ja sitten vetämällä sitä kynsillä irti ripsistä. Lähtee kyllä paljon ripsiäkin siinä. 

-7-

Vierailija
15/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tämähän ei lähde muuten kuin liottamalla ripsiä ensin lämpimällä vedellä ja sitten vetämällä sitä kynsillä irti ripsistä. Lähtee kyllä paljon ripsiäkin siinä. 

-7-

Kyllä minulla on lähtenyt helposti esimerkiksi samalla, kun käy suihkussa. Ei tarvitse vetää kynsillä, kevyt sormenpäillä pyyhkäisy riittää. Oletko varmasti käyttänyt tarpeeksi lämmintä vettä?

Vierailija
16/16 |
03.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-7-

Kyllä minulla on lähtenyt helposti esimerkiksi samalla, kun käy suihkussa. Ei tarvitse vetää kynsillä, kevyt sormenpäillä pyyhkäisy riittää. Oletko varmasti käyttänyt tarpeeksi lämmintä vettä?

suihku=liotat ripsiä. Kyllä meikit pitäisi pystyä poistamaan ilman että tarvitsee mennä suihkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän