Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myönnän olevani koronatrolli!

Vierailija
01.03.2020 |

Yleensä en juuri trollaa, mutta tämä korona höpötys on tarjonnut niin helpon aiheen, että on ollu suorastaan pakko!

On oikeastaan aika pelottavaa ihmisten tyhmyys ja se kuinka helppoa on lietsoa muut keskustelijat mukaan provoa ruokkimaan. Ei tarvita kun muutama "fakta" tai "tilasto" jotka voi heittää ihan omasta päästä, niin johan lähtee juttu lentoon.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä kattonut kymmenen kertaa, että näissä ei ole mitään faktoja mukana. 

Mutta ei sillä ole mitään merkitystä, kun koko keskustelu perustuu tunteisiin. 

Jos kiinan MILJARDISTA, TUHAT MILJOONAA IHMISTÄ muutama tuhat sairastuu, niin kyse on lähinnä vitsistä.

Zinc

Vierailija
2/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vähättelet!! Kyseessä ehkä historian suurin kriisi joka ihmiskuntaa on kohdannut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vähättelet!! Kyseessä ehkä historian suurin kriisi joka ihmiskuntaa on kohdannut!

Heh heh en ole näköjään ainoa!

Ap

Vierailija
4/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaöyhötys on parhautta! 😍

Vierailija
5/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin vastata tähän jotain aiheeseen liittyvää, mutta enpä taida viitsiä.

Vierailija
6/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronahullu kirjoitti:

Itseä eniten naurattaa/hämmentää se miten tosissaan monet ottavat tämän provoamisen. Tai sitten meitä koronatrolleja on todella paljon.

Ap

Vierailija
7/7 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronahullu kirjoitti:

Itseä eniten naurattaa/hämmentää se miten tosissaan monet ottavat tämän provoamisen. Tai sitten meitä koronatrolleja on todella paljon.

Ap

Ehkä jotkut ihmiset yrittävät unohtaa omat pikkumurheensa murehtimalla jotain suurempaa, johon eivät itse pysty mitenkään vaikuttamaan, kuten vaikka korona, ilmastonmuutos jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän