Paino ei putoa
Oonko vaan kärsimätön? 2,5 viikkoa ja vain 1,1kg. Mulla on kuitenkin paljon ylipainoa.
Aina sanotaan että ekoilla viikoilla lähtee paljon nesteitä jne. Ja en oo lopettamassa, tiedän että tää toimii. Mutta onko tavallista hidas alku kun ruokavalio ja liikunta on kunnossa? (En tarvitse ohjeita tms.kaikki on oikeasti kunnossa. En syö huomaamattani liikaa tai väärin)
Kommentit (14)
On sekin tavallista, joillakin se lähtee hitaasti liikkeelle. Esimerkkinä Nina Mikkonen suurimmassa pudottajassa.
Jatka sitkeästi, tee arvio vasta 6 kk kuluttua.
Puoli kiloa viikossa on hyvä tahti. Mielestäni se niin hyvin kuin toivoa voi. Pikkuhiljaa.
No mulla on jumittanut jo kaksi kuukautta, vaikka ylipainoa 25 kg jäljellä ja olen ruokavaliolla, jolla pitäisi laihtua 500 g viikossa. Tänään vaaka näytti tismalleen samaa lukemaa kuin uutenavuotena. Kävelen ja pyöräilen useita tunteja viikossa sekä kotijumppaan parina päivänä. En lannistu, näillä mennään.
Tuo on ihan hyvä vauhti ja pitää olla kärsivällinen.
-älä syö ollenkaan hiilihydraattia ja sokeria
-syö paljon proteiinia
-hanki lihaksia
-harjoita aerobista liikuntaa
nämä jos teet, lupaan että laihdut
Tuo on jo todella hyvä vauhti. On epärealistista olettaa, että paino putoaa 10 kiloa viikossa kun jättää pari sataa kaloria pois. Ei se olekaan helppoa vaan pitkäjänteistä hommaa. Siksi se pitääkin olla elämäntavan muuttaminen sellaiseksi että sitä voi ylläpitää loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on jo todella hyvä vauhti. On epärealistista olettaa, että paino putoaa 10 kiloa viikossa kun jättää pari sataa kaloria pois. Ei se olekaan helppoa vaan pitkäjänteistä hommaa. Siksi se pitääkin olla elämäntavan muuttaminen sellaiseksi että sitä voi ylläpitää loppuelämänsä.
Ja kuka puhui parin sadan kalorin poisjättämisestä?
Vierailija kirjoitti:
-syö paljon proteiinia
-hanki lihaksia
-harjoita aerobista liikuntaanämä jos teet, lupaan että laihdut
Sanoiko ap että ei neuvoja
Vierailija kirjoitti:
Puoli kiloa viikossa on hyvä tahti. Mielestäni se niin hyvin kuin toivoa voi. Pikkuhiljaa.
Puoli kiloa viikossa sopii minulle mainiosti. Usein vain alku on nesteiden poistumisesta johtuen nopeampaa. En epäile hetkeäkään etteikö tämä dieetti/elämäntapamuutos toimi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jatka sitkeästi, tee arvio vasta 6 kk kuluttua.
Jatkan kyllä. Arvioita on kuitenkin tehtävä vähän useammin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli kiloa viikossa sopii minulle mainiosti. Usein vain alku on nesteiden poistumisesta johtuen nopeampaa. En epäile hetkeäkään etteikö tämä dieetti/elämäntapamuutos toimi. Ap
Kaikilla sitä nestettä ei vain lähde heti kilotolkulla. Lisäksi jos urheilun aloittaa vasta laihdutuskuurin alussa, pudotus on hitaampaa, sillä liikunta kerää nestettä kroppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-syö paljon proteiinia
-hanki lihaksia
-harjoita aerobista liikuntaanämä jos teet, lupaan että laihdut
Sanoiko ap että ei neuvoja
Sanoi, mutta päätin antaa hänelle oikeasti toimivia neuvoja.
Mitä pulskempi olet, sitä nopeammin painosi aluksi putoaa, JOS OIKEASTI LIIKUT KOKO AJAN. Eli vähän pitäisi saada tarkempaa tietoa siitä, mitä tarkoittaa että "liikunta on kunnossa".