Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska mahtaa miehen ja lapsen flunssa parantua? T. Ammattivalittaja

Vierailija
01.03.2020 |

2 viikkoa ovat yskineet ja olleet nuhassa. Minuun tuo ei tartu.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä. Minuunkaan ei tartu flunssat. En tiedä, olisiko reumaan tarkoitettu biologinen lääkitys syynä. Kävin ulkoilemassa, muut vielä nukkuu. Ihana keli, aurinko paistaa ja maisema lumesta valkoinen.

Nyt teen kunnon brunssin. Nakkeja, lihapullia, munakokkelia. Kunhan perhe alkaa heräilemään. Hain tuoreita croisantteja ja juustoa lähikaupasta. Ei noita paljoa kaurapuuro innosta, mutta ei haittaa minua.

Lonkkaa vähän särkee, mutta eipä noille mitään voi. Tsemppiä sinnekin! Yritä etsiä piristystä arkeen.

Vierailija
2/4 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kesti äsken flunssa 3 viikkoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa kestää keskimäärin kaksi viikkoa, yli nelikymppisillä kolme viikkoa. Ihmetellä kannattaa, jos oireet eivät hellitä 8 viikossa.

Vierailija
4/4 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä. Minuunkaan ei tartu flunssat. En tiedä, olisiko reumaan tarkoitettu biologinen lääkitys syynä. Kävin ulkoilemassa, muut vielä nukkuu. Ihana keli, aurinko paistaa ja maisema lumesta valkoinen.

Nyt teen kunnon brunssin. Nakkeja, lihapullia, munakokkelia. Kunhan perhe alkaa heräilemään. Hain tuoreita croisantteja ja juustoa lähikaupasta. Ei noita paljoa kaurapuuro innosta, mutta ei haittaa minua.

Lonkkaa vähän särkee, mutta eipä noille mitään voi. Tsemppiä sinnekin! Yritä etsiä piristystä arkeen.

Mulla myös reuma mutta ei mitään lääkitystä. Tsemppiä sinnekin. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän