Olisitko mieluummin 30 vai 50 v nainen?
Kommentit (9)
Hei, otsikossa sanottiin nainen, ei mies. Kyllä minäkin säälin miehiä, jotka ailahtelevina ja vahvojen tunteidensa vietävänä tekevät mitä kamalimpia mokia, tappeluita, tappoja ja muuta töppäyksiä, joten en haluaisi olla minkään ikäinen mies mistään hinnasta.
Sen puoleen 50, koska ruuhka- ja vaihdevuodet ovat takanapäin. Nyt on paljon omaa aikaa ja elämä hymyilee. 30 ja siitä eteenpäin oli kuitenkin ihana jakso elämässä.
Naama haluaisi olla 30, mutta muuten ihanaa olla 50.
No jos tietäisin mitä tapahtuu, eli saisin nyt palata sinne kolmikymppiseksi niin olisi mahtavaa. Ehkä voisin minimoida virheet enkä joutuisi elämään tätä 20 vuoden helvettiä.
Mulla on sen verran neljänkympin kriisiä että voisin palata kymmenen vuotta takaspäin niin saispa sitten siitä vaiheesta tarpeeksi eikä tarvitsisi enää kriiseillä.
Vierailija kirjoitti:
Naama haluaisi olla 30, mutta muuten ihanaa olla 50.
Loistava kiteytys!
Kukaan ei valitsisi paluuta ajassa taaksepäin todellisuudessa.
Olen 50 ja saavuttanut valtavasti isoja asioita elämässä 30-50 v välillä. Eivätkä ne ole tulleet helpolla.
Jos niistä pitäisi yhtökkiä luopua ja aloittaa uudestaan 30-vuotiaana, niin en jaksaisi enää tehdä samaa uudestaan. Se olisi todella kauheaa sellainen yhtäkkinen nuortuminen siis.
30v koska olen nyt 30v. En usko että enää 50-vuotiaana haluaisin olla 30v 🤔 en ainakaan nyt haluaisi olla 20v, saatikka 10v...
Oma ikä paras ikä.
Mielummin 50v..niinkuin olen. Ei enää ruuhkavuosia ja muutkin asiat kunnossa.