Onko suomessa tosiaankin taso huono
Kommentit (13)
https://www.mypartnerforever.com/profile-single-belarusian-woman-irina-…
Niin söpö nainen.
No sieltä vaan sitten tilaamaan. Kyllä varmaan suomipoika kelpaa...
No on kyllä. Ei ole Suomessa paljon laatumiehiä, ei.
Itsekin pariuduin ulkomaalaisen miehen kanssa, joten ymmärrän täysin miesten angstin tässä asiassa.
Olen (suomalainen nainen) menossa tänä keväänä Minskiin Valko-Venäjälle pitkäksi viikonlopuksi. Halvat lennot, viisumia ei tarvitse alle 5 vrk matkalle. Pietarissa olen käynyt monta kertaa, sinne pääsee halvimmillaan alle 40 eurolla/mp ja e-viisumin saa nykyisin ilmaiseksi.
Mikä postauksesi tarkoitus siis oli? Miksi et jo kirjoittele noiden naisten kanssa vaan olet tällä palstalla?
Vierailija kirjoitti:
https://www.mypartnerforever.com/profile-single-belarusian-woman-irina-…
Niin söpö nainen.
Etsii sellaista herrasmiestä mitä ei kyllä Suomesta löydy.
Onpa ihania naisia. Jäin ihan itse naisena noita selaamaan 😄
Näyttää venäläisiltä maatushkoilta. Ne vanhenee ja kurppaantuu nopeasti. Siitä vaan laittamaan tilausta sisään.
Tässä sitten mitä todellisuudessa tapahtuisi.
En viitsi mennä katsomaan mutta homma toimii niin että ensin maksat joka kirjeestä 10 dollaria "tulkkausmaksua" ja kirjeitähän ei ole kirjoittanut kyseinen tyttö. Jos lennät tapaamaan niin taas saat maksaa että saat tavata tytön joka ei tiedä susta mitään ja teeskentelee että välittää. Palaat kotiin suurten luulojen kanssa, jatkat maksamista, tyttö ei koskaan tule luoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Olen (suomalainen nainen) menossa tänä keväänä Minskiin Valko-Venäjälle pitkäksi viikonlopuksi. Halvat lennot, viisumia ei tarvitse alle 5 vrk matkalle. Pietarissa olen käynyt monta kertaa, sinne pääsee halvimmillaan alle 40 eurolla/mp ja e-viisumin saa nykyisin ilmaiseksi.
Mikä postauksesi tarkoitus siis oli? Miksi et jo kirjoittele noiden naisten kanssa vaan olet tällä palstalla?
Suomalainen ei tarvitse viisumia Valko-Venäjälle alle 30 vrk matkalle. Lennot Minskiin ei ole Suomesta halvat vaan ihan törkyhintaiset yleensä noin 150 € mikä ei todellakaan ole edullinen hinta.
Pietariin pääsee halvimmillaan alle 10 €/suunta.
Todellakin on. Suomessa miesten ja naisten tasot eivät kohtaa. Ensinnäkin miehissä on jo enemmän ylipainoisia kuin naisissa. Ja jos vertaa normaalipainoisia miehiä ja naisia, niin naiset ovat keskimäärin aika kauniita kun taas tavismies ei yllä sille tasolle.
Painukaa pohjasakka vttuun täältä Suomesta inisemästä, miehet sekä naiset.
Näköjään on.