Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomessa tosiaankin taso huono

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään on.

Vierailija
2/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sieltä vaan sitten tilaamaan. Kyllä varmaan suomipoika kelpaa...

Vierailija
4/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä. Ei ole Suomessa paljon laatumiehiä, ei.

Itsekin pariuduin ulkomaalaisen miehen kanssa, joten ymmärrän täysin miesten angstin tässä asiassa.

Vierailija
5/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (suomalainen nainen) menossa tänä keväänä Minskiin Valko-Venäjälle pitkäksi viikonlopuksi. Halvat lennot, viisumia ei tarvitse alle 5 vrk matkalle. Pietarissa olen käynyt monta kertaa, sinne pääsee halvimmillaan alle 40 eurolla/mp ja e-viisumin saa nykyisin ilmaiseksi.

Mikä postauksesi tarkoitus siis oli? Miksi et jo kirjoittele noiden naisten kanssa vaan olet tällä palstalla?

Vierailija
6/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.mypartnerforever.com/profile-single-belarusian-woman-irina-…

Niin söpö nainen.

Etsii sellaista herrasmiestä mitä ei kyllä Suomesta löydy.

Vierailija
7/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihania naisia. Jäin ihan itse naisena noita selaamaan 😄

Vierailija
8/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää venäläisiltä maatushkoilta. Ne vanhenee ja kurppaantuu nopeasti. Siitä vaan laittamaan tilausta sisään.

Vierailija
9/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitten mitä todellisuudessa tapahtuisi.

Vierailija
10/13 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi mennä katsomaan mutta homma toimii niin että ensin maksat joka kirjeestä 10 dollaria "tulkkausmaksua" ja kirjeitähän ei ole kirjoittanut kyseinen tyttö. Jos lennät tapaamaan niin taas saat maksaa että saat tavata tytön joka ei tiedä susta mitään ja teeskentelee että välittää. Palaat kotiin suurten luulojen kanssa, jatkat maksamista, tyttö ei koskaan tule luoksesi.

Vierailija
11/13 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen (suomalainen nainen) menossa tänä keväänä Minskiin Valko-Venäjälle pitkäksi viikonlopuksi. Halvat lennot, viisumia ei tarvitse alle 5 vrk matkalle. Pietarissa olen käynyt monta kertaa, sinne pääsee halvimmillaan alle 40 eurolla/mp ja e-viisumin saa nykyisin ilmaiseksi.

Mikä postauksesi tarkoitus siis oli? Miksi et jo kirjoittele noiden naisten kanssa vaan olet tällä palstalla?

Suomalainen ei tarvitse viisumia Valko-Venäjälle alle 30 vrk matkalle. Lennot Minskiin ei ole Suomesta halvat vaan ihan törkyhintaiset yleensä noin 150 € mikä ei todellakaan ole edullinen hinta.

Pietariin pääsee halvimmillaan alle 10 €/suunta.

Vierailija
12/13 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Suomessa miesten ja naisten tasot eivät kohtaa. Ensinnäkin miehissä on jo enemmän ylipainoisia kuin naisissa. Ja jos vertaa normaalipainoisia miehiä ja naisia, niin naiset ovat keskimäärin aika kauniita kun taas tavismies ei yllä sille tasolle.

Vierailija
13/13 |
01.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukaa pohjasakka vttuun täältä Suomesta inisemästä, miehet sekä naiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän