Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehdotin miehelle tosissani lapsen hankintaa ja vastaus oli "Kukaan hoikka nainen ei oikeasti halua lasta"

Vierailija
29.02.2020 |

Olemme olleet miehen kanssa kohta kahdeksan vuotta. Jo alussa sovimme, että emme kiirehdi asian kanssa. N. 5 vuotta seurusteltuamme kysyin, että eikö nyt pitäisi alkaa yrittää. Mies sanoi, että lykätään vielä vähän aikaa kun hänellä oli tuolloin pitkiä työmatkoja ulkomaille.

Nyt n. 8 vuoden jälkeen kysyin, että joko viimein alkaisimme yrittää, kun olen kuitenkin 34-vuotias jo. Tähän mies mainitsi, että siskonsa ja serkkunsa paino nousi raskausaikana niin paljon, ettei usko että kukaan hoikka nainen oikeasti haluaa lasta. (sisko ja serkku olivat jo ennen raskautta reilusti ylipainoisia)

Minä olen hoikka, mutta haluan lasta niin paljon että mikään vatsakumpu tai painon nousu ei sitä mielessäni estä. Toki pyrin elämään terveellisesti myös mahdollisena raskausaikana, mikäli nyt ikinä raskaaksi tulen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanonu.

Vierailija
2/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän olisi jo aika ymmärtää että tuo mies ei halua lasta oikeasti koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi porvoolainen henkilö.

Vierailija
4/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan, mutta kuulostaa siltä että miehesi ei oikeasti edes halua lasta, vaan koittaa keksiä jotain ihme selityksiä peittääkseen sen. 

Vierailija
5/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sä enää tuon kanssa halua. Kunpa olisit tajunnut lähteä jo aiemmin.

Vierailija
6/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi voinut luulla, että se, että miehesi on joko tavattoman yksinkertainen, jonka olisi luullut selviävän jo aiemmin ai sitten häneltä puuttuu roohkeutta sanoa vielä kahdeksan vuoden jälkeenkin, että haluaako hän ikimaailmassa itse lasta sinun kanssasi Ap.  

Vierailija
7/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 34, joten alkaa olla jo aika kiire etsiä mies joka haluaisi kanssasi lapsen. Just saying..

Vierailija
8/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lähteä tuosta suhteesta ASAP ellei mies suostu lastentekoon HETI. Muussa tapauksessa tuskin haluaa lapsia kanssasi koskaan.

Vierailija
9/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei halua lapsia. Ihan selvä tapaus.

Vierailija
10/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lähteä tuosta suhteesta ASAP ellei mies suostu lastentekoon HETI. Muussa tapauksessa tuskin haluaa lapsia kanssasi koskaan.

No tuon miehen sanallisesta ulosannista voisi ennemminkin sanoa, että KANNATTAAKO tuollaisen miehen kanssa edes lastentekoon ryhtyä. Nyt tai koskaan muulloinkaan.

Vierailija
11/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo arvopohjasta. Haluaa panopuun, mutta sun arvopohja on konservatiivi perhekeskeinen. Edessä on sininen tulevaisuus, jos yhteistyö jatkuu.

Vierailija
12/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torvi ukko sulla:D

Painoin 3. lapsen jälkeen 52 kg

Vierailija
13/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

Vierailija
14/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä olet?

132cm

Vierailija
15/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli tyhmin juttu aikoihin, mitä olen lukenut.

Kuulostaa ihan perusprovolta. Toisaalta toisinaan totuus on tarua ihmeellisempää. Tuossa tapauksessa jos haluaa lapsen, niin välitön ero. Ei tuollainen mies oikeasti lapsia koskaan halua ja 34-vuotiaana on kiire, jos meinaa ehtiä löytää kunnon miehen isäksi. Toisaalta suosittelisin eroa vaikka lapsia ei haluaisikaan: jos mies noin idioottimaisia asioita päästelee suustaan, niin miten hitossa kukaan tollaisen kanssa haluaisi elämäänsä jakaa? Naisella pelkää välinearvoa, hyi hitto.

Vierailija
16/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihmettelis, vaikka noin tyhmä ukko olis oikeesti olemassa.

Juokse jo!

Vierailija
17/17 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän