Mies, haluan syliin!
Olen suhteessa välillä niin kovan ja kylmän miehen kanssa, että löysin itseni jo haaveilemasta toisen sylistä. Löytäisinpä fiksun, syvällisen ja turvallisen miehen, jonka syliin käpertyä... Semmoista mulla tänään.
Kommentit (12)
Ei muuta kuin ukko vaihtoon. Elät vain kerran.
Kyllähän sylissä on mukavaa ja turvallista. Se on läheisyyttä eikä siinä tarvitse sanoa mitään, kun tuntee toisen siinä vieressä. Läsnäoloa ja välittämistä tässä nykyään niin pinnallisessa ja kovassa maailmassa. En keksi montaa parempaa asiaa. Valitettavasti monella meistä ei tällaiseen ole mahdollisuutta tai jos on niin liian harvoin.
t. mies
Vierailija kirjoitti:
Naislapsi kaipaa isin sylkkyyn.
Naislapsi... no on mussa varmaan sellainenkin. Isin sylkkyyn se ei kyllä kaipaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sylissä on mukavaa ja turvallista. Se on läheisyyttä eikä siinä tarvitse sanoa mitään, kun tuntee toisen siinä vieressä. Läsnäoloa ja välittämistä tässä nykyään niin pinnallisessa ja kovassa maailmassa. En keksi montaa parempaa asiaa. Valitettavasti monella meistä ei tällaiseen ole mahdollisuutta tai jos on niin liian harvoin.
t. mies
Niinpä. Kauniisti kirjoitat.
Ap
Tule mun syliini huomenna. Pitäisin siitä 😊 nuorempi mies
Vierailija kirjoitti:
Tule mun syliini huomenna. Pitäisin siitä 😊 nuorempi mies
Kuinkas paljon nuorempi ja mistä päin Suomea? Mitä etsit?
Itse kaipaan naista syliin, koska nykyinen ei sitä halua. Välillä hajoan tähän fyysiseen koskemattomuuteen. Vaihdetaanko puolisoita? Mun oma on kylmä lahna....noniin sanoin sen. Alan näköjään halveksumaankin jo häntä, koska tämä tilanne on niin ihmisarvoa tuhoavaa.
Ja kyllä ollaan puhuttu aiheesta.
Haittaako jos sylistä löytyy jotain kovaa mutta herkkää?
Ei haittaa. Kunhan on muutakin läheisyyttä.
Sinkkuna ymmärrän tunteesi. Tsemppiä ja kohti kevättä.